Un grup de foști manageri ai Thomas Cook se pregătește în Regatul Unit să lanseze un nou operator de turism online, deși cu planuri viitoare de a vinde și prin intermediul agențiilor de turism, într-o a doua fază, potrivit mediului specializat TTG.
Numele noului operator de turism va fi Sunny Heart Travel, iar grupul de profesioniști care lucrează la lansarea sa o fac de la sediul Thomas Cook din orașul Peterborough.
Directorul executiv, Steve Bentzen, fost șef al programului de tehnologie al Thomas Cook, a declarat presei britanice că ideea sa este să lanseze noul operator de turism în această lună „dacă situația Covid-ului se îmbunătățește„.
„Îl vom lansa imediat ce încrederea britanicilor în călătorii se va recupera. Personal, cred că testele din aeroporturi vor contribui într-un mod relevant la realizarea acesteia” a spus el.
Numele și sigla noului operator de turism sunt deja înregistrate și au, de asemenea, licență Atol. Sunny Heart Travel va oferi o gamă largă de produse, inclusiv zboruri, hoteluri, excursii, croaziere … și va vinde atât pachete configurate, cât și excursii personalizate. Atuul puternic al noii companii va fi tehnologia și un sistem de vânzare online conceput pentru a „oferi cea mai bună experiență de cumpărare” clientului și cu „cele mai bune prețuri posibile”.
Deși ideea inițială este de a fi o companie online, iar promotorii proiectului își revarsă acum toate energiile în modelul oeprațional, este deschis și vânzării prin intermediul agențiilor de turism în viitor, într-o a doua fază de extindere.
Pe de altă parte, săptămâna trecută s-a aflat că conglomeratul chinez Fosun finalizează relansarea brandului Thomas Cook, care va fi „iminentă”. Fosun a cumpărat brandul de la falimentatul operator de turism britanic cu 11 milioane de lire sterline (12,75 de milioane de euro) și deși avea planuri să o relanseze în iunie, pandemia a întrerupt proiectul, după cum am informat în știrea Fosun va relansa „iminent” brandul Thomas Cook.
Sursă: hosteltur.com