Marriott International și MGM Resort International au semnat un acord strategic de licență exclusivă pe termen lung pentru a crea brandul MGM Collection with Marriott Bonvoy, a cărui lansare este programată pentru luna octombrie. Noul brand cuprinde 17 de resort-uri MGM, totalizând 40.000 de camere în Las Vegas și în alte destinații din Statele Unite, precum Atlantic City, Biloxi, Detroit, National Harbor și Springfield.
Din cele 12 resort-uri din Las Vegas care se vor alătura colecției, patru vor fi afiliate la branduri existente ale Marriott International. Bellagio Resort & Casino se va alătura în curând colecției The Luxury Collection; ARIA Resort & Casino va face parte din Autograph Collection Hotels, Park MGM se va alătura portofoliului în Tribute; în timp ce The Cosmopolitan of Las Vegas își va continua afilierea colecției.
Începând cu luna octombrie, mai multe stațiuni MGM Collection with Marriott Bonvoy vor putea fi rezervate de către oaspeți prin intermediul platformele digitale ale Marriott, inclusiv Marriott.com și aplicația mobilă Marriott Bonvoy, precum și canalele MGM Resorts.
Acordul va aduce beneficii suplimentare pentru membrii programelor de loialitate ale celor două lanțuri. Membrii Marriott Bonvoy, peste 180 de milioane în întreaga lume, vor putea acumula și răscumpăra puncte pentru sejururi la toate proprietățile MGM Collection cu Marriott Bonvoy, în timp ce membrii programului MGM Resorts vor putea să își lege conturile cu Marriott Bonvoy pentru a beneficia de anumite avantaje.
Adevărul este că MGM Resorts a fost lovită foarte tare de pandemie, deși anterior începuse să renunțe la active pentru a se concentra pentru a se concentra pe managementul cazinourilor.
Sursă: hosteltur.com