Marriott International a anunțat deschiderea celui de-al 500-lea hotel de lux, consolidându-și astfel poziționarea pe acest segment, cu brandurile sale The Ritz-Carlton, St. Regis Hotels & Resorts, W Hotels, The Luxury Collection, Edition, JW Marriott și Bulgari Hotels & Resorts. În acest fel, își consolidează oferta în domeniul turismului experienţial prin descoperire culturală. Pe măsură ce industria ospitalității continuă să cunoască o cerere fără precedent pentru călătorii și experiențe personalizate, Marriott încearcă să anticipeze și chiar să definească tendințele anticipate în spațiul de lux. Jenny Benzaquen, vicepreședinte senior al brandurilor The Ritz-Carlton și St. Regis Hotel & Resorts, a declarat: „Ne extindem raza de acțiune a portofoliului nostru către ceea ce noi numim „noile frontiere ale luxului”, escapade care sparg garnițele și combină dorințele de aventură.
Debutul hotelului The St. Regis Riyadh ca al 500-lea hotel, a remarcat Tina Edmundson, președinte al diviziei Luxury, „este o etapă importantă pentru Marriott International, subliniind misiunea noastră de a oferi acces de neegalat la cele mai exclusiviste destinații și bijuterii ascunse din lume. Portofoliul nostru de lux este completat de experiențe cu adevărat excepționale pentru oaspeți, ceea ce ne permite să stabilim standardele pentru viitorul călătoriilor, continuând în același timp să inovăm și să deschidem noi căi„.
Cai care îi conduc, după cum a detaliat Jenni Benzaquen, „dincolo de clasificarea prin stele oferă experiențe cu adevărat transformatoare și acces nerestricționat care depășesc cu mult itinerariul unui călător. În timp ce în 2023 s-a înregistrat o cerere crescută pentru a revizita destinații de lux îndrăgite de mult timp, pe care călătorii le-au ratat de mult timp, oaspeții se concentrează acum pe noi destinații, pe escapade etice și pe dorința de a susține practicile sociale pentru a menține călătoriile durabile pentru generațiile viitoare.
The Ritz-Carlton
The Ritz-Carlton își dezvoltă strategic portofoliul, cu deschideri în America de Nord, Japonia și cel mai înalt hotel din Australia, în Melbourne, toate trei cu o estetică modernă care reflectă moștenirea brandului, inclusiv creșterea extensiilor inovatoare ale brandului, cum ar fi cel de-al șaselea retreat Ritz-Carlton Reserve, Rissai Valley, pentru a reflecta cultura tibetană din China. Anul acesta va avansa, de asemenea, extinderea colecției de iahturi The Ritz-Carlton Yacht Collection, cu debutul așteptat al celui de-al doilea superiaht nou-construit, Ilma, care va porni la drum în a doua jumătate a anului 2024. Acestuia i se va alătura două noi proprietăți în Marea Roșie, Nujuma, Ritz-Carlton Reserve, și Costa Rica –Nekajui, în Peninsula Papagayo, ambele oferind o escapadă unică și cu adevărat captivantă.
St. Regis
Spiritul avangardist și farmecul brandului redefinesc cele mai dorite destinații de lux. The St. Regis Chicago, proiectat de Jeanne Gang, a devenit cea mai înaltă clădire din lume realizată de o femeie arhitect, în timp ce St. Regis Kanai Resort din Riviera Maya a fost proiectat de Edmonds International. În acest an, lanțul de așteaptă la o creștere susținută a portofoliului său de resorturi, inclusiv la deschideri în cele mai căutate destinații de agrement, de la Los Cabos la Cap Cana din Republica Dominicană și la exclusivistul Longboat Key din Florida.
W Hotels
Brandul a experimentat în 2023 deschiderile hotelurilor sale din Budapesta, Sidney, al treilea în Australia, Macao și Edinburgh, al doilea în Regatul Unit și al doilea și în Europa cu studioul de înregistrări profesionale Sound Suite, o caracteristică a brandului. În acest an, W Hotels va continua să ducă cultura sa de servicii „Whatever/Whenever”, în noi destinații, inclusiv deschiderea așteptată a W Praga, precum și reperele nord-americane planificate cu W New York-Union Square, W Hollywood, W Austin și W New Orleans-French Quarter.
Edition Hotels
În anul în care tocmai s-a încheiat, Edition Hotels și-a extins influenţa ca brand de lifestyle de lux, adăugând primele sale hoteluri în Italia (The Rome Edition), Singapore și Mexic (The Riviera Maya Edition), și sporindu-și prezența în Japonia cu o a doua achiziție în Tokyo, Ginza. Aceste deschideri strategice deschid calea pentru intrarea în noi teritorii, prezentând abordarea inovatoare de a crea experiențe distincte și personalizate care se află în centrul fiecărei locații. Bazând-se pe portofoliul său actual de 19 hoteluri în destinații globale precum New York, Barcelona, Madrid, Islanda, Tokyo și Dubai, brandul intenționează să intre în Arabia Saudită în acest an, odată cu deschiderea anticipată a The Jeddah Edition.
The Luxury Collection
Cu o amprentă globală de aproape 115 hoteluri, The Luxury Collection continuă să își extindă aria de acoperire în cele mai distinse destinații din întreaga lume. După ce a intrat în 2023 în Nara (Japonia), cu deschiderea Shisui, și în Georgia, cu Paragraph Freedom Square din Tbilisi, anul acesta își va începe activitatea în Madrid cu The Palace, renovatul Westin Palace, München, Nisa, Isla Mujeres (Mexic), Labuan (Indonezia) și Sindalah (Arabia Saudită).
JW Marriott
Inspirat de filozofia lui J. Williard Marriott privind viața holistică și starea de bine, JW Marriott este un refugiu conceput pentru a permite călătorilor cu discernământ și atenți să se concentreze asupra sentimentului de întregire. În 2023, brandul a continuat să extindă, inclusiv debutul anticipat în segmentul de cazare de lux în Safari cu JW Marriott Masai Mara Lodge din Kenya; deschiderea JW Marriott Jeju Resort & Spa în Coreea de Sud; JW Marriott Madrid, care a marcat debutul brandului în Spania; și JW Marriott Dallas Arts District. Anul acesta se așteaptă să intre în Nairobi și Auckland.
Alte știri despre Marriott:
– Marriott introduce practici neuro-incluzive la evenimente
– Marriott International lansează un brand de gama medie pentru EMEA
– Marriott avansează în Europa prin extinderea brandului său W Hotels
Sursă: hosteltur.com