Târgul internațional de turism ITB Berlin 2024 va prezenta o serie de schimbări la ediția din acest an, care va avea loc în capitala germană între 5 și 7 martie, printre care o nouă imagine exterioară a evenimentului. Ceea ce nu se va schimba este formatul B2B care a folosit pentru prima dată din 2023; evenimentul se va concentra din nou pe publicul profesionist, potrivit celor confirmate de Messe Berlin.
Acest lucru a fost indicat de directorul târgului de turism, Deborah Rothe, care a subliniat rolul evenimentului axat pe activitatea B2B, o tendință care a debutat în 2023. „Rămânem la acest lucru pentru că a primit un feedback foarte bun”, a spus ea. Târgul a fost reorientat în 2023 după ce a primit multiple solicitări din partea expozanților din sectorul turismului.
În ceea ce privește publicul larg (B2C), la începutul lunii decembrie a avut loc Berlin Travel Festival, care, pe lângă „vechiul” Travel Festival, a reunit cele trei târguri comerciale Boot & Foot, Angelwelt și Auto Camping Caravan. Acest lucru înseamnă că aceste segment important de vizitatori nu a fost uitat sau neglijat, ci a fost mutat la alte date.
Mai multe informații despre ITB Berlin în:
– ITB își va schimba imaginea în 2024 și va păstra formatul B2B
Trebuie amintit faptul că ITB Berlin a revenit în 2023, după trei ani de suspendare din cauza restricțiilor sanitare cauzate de pandemia de COVID-19. La redeschiderea sa, a primit peste 90.000 de vizitatori profesioniști, care au putut vizita aproximativ 5.500 de expozanți din peste 160 de țări. Rezultatele au fost inferioare celor din 2019, dar sunt considerate satisfăcătoare.
Sursă: hosteltur.com