Cum influențează securitatea hotelului călătorii de afaceri?

Un studiu realizat de Carlson Wagonlit Travel (CWT) în rândul a 2000 de călători de afaceri din 17 țări, arată că trei din zece programe de fidelizare a hotelului au o valoare mai mare decât securitatea oferită, deși jumătate dintre pasageri se tem ca un străin să le intre în cameră. 

În mod clar, călătorii au ca obiectiv principal acumularea de puncte în programele de loialitate în care sunt înregistrați și sunt capabili să meargă foarte departe pentru a obține beneficiile asociate”, a declarat David Falter, președintele Roomlt by CWT, divizia hotelieră a Carlson Wagonlit Travel.

Potrivit studiului, călătorii din America (nord, centru și sud) sunt cei mai dispuși să sacrifice siguranța pentru puncte (39%), urmați de europeni (34%) și cei din Asia Pacific (28%).

În ciuda acestor procente, securitatea hotelului este unul dintre aspectele care îngrijorează cel mai mult atunci când se călătorește. Unul din trei călători din Asia Pacific consideră hotelurile ca locuri foarte vulnerabile în materie de securitate, în timp ce în America 27% consideră acest lucru, iar în țările europene 23%.

Cât despre ceea ce îi face să se simtă nesiguri, jumătate dintre respondenți au răspuns că se tem ca un intrus va intra în camera lor. Patru din zece sunt îngrijorați de faptul că personalul hotelului va oferi cheile camerei lor, sau informații unui străin sau ca un alt oaspete ar putea intra în camera lor.

Posibilitatea de a suferi un atac terorist îi preocupă pe 33% și un incendiu pe 36%. Ținând cont de aceste temeri au fost întrebați ce măsuri de precauție iau, iar 75% dintre călatorii de afaceri au spus că, ca măsură de securitate, mențin ușa camerei lor încuiată cu cheia tot timpul. Cei mai precauți sunt cei din Asia Pacific (79%), apoi America (75%) și, în cele din urmă, Europa (71%).

42% dintre americanii chestionați scoate cardul-cheie din protector pentru ca, în caz de pierdere sau furt, nimeni să nu o poată identifica cu o cameră și un hotel anume, iar 30% sunt cei care decid să plaseze semnul de „Nu deranjați” pentru ca personalul să nu intre.

La rândul lor, se gândesc și la locația camerei, deoarece consideră că acest lucru le poate influența siguranța: 23% a spus că alege cel mai înalt etaj, în timp ce doar 15% preferă camerele joase.

„Experții de securitate recomandă adesea camere situate între etajul al treilea și al șaselea, pentru că sunt complicate pentru potențialii hoți, dar foarte accesibile pentru pompieri în caz de urgență”, a concluzionat Falter.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version