Companiile aeriene din întreaga lume au ajuns la un venit pentru serviciile auxiliare de 92.900 de milioane de dolari (82.200 milioane de euro) la sfârșitul anului 2018; conform estimărilor făcute de consultantul CarTrawler. Cifra reprezintă o creștere de 312% față de cele 22.600 milioane de dolari (20.008 milioane de euro) din 2010, primul an în care a fost efectuat acest calcul, și cu 13% mai mult decât în 2017.
CarTrawler face această estimare a veniturilor pentru servicii auxiliare pentru al nouălea an și corespunde unui numar de 175 de companii.
Veniturile ancillary sunt generate de activități și servicii care produc fluxuri de numerar pentru companiile aeriene, dincolo de transportul clienților dintr-un loc în altul. Această gamă largă de activități include comisioane pentru rezervări de hoteluri, vânzarea de mile pentru pasageri frecvenți partenerilor și oferirea de servicii la cerere, care oferă mai multe opțiuni și mai multe beneficii pentru companiile aeriene.
„Aproape 93.000 milioane de dolari din venituri indică faptul că promotorii vânzări de bunuri vând produse pe care un număr mare de clienți doresc. IATA estimează că mai mult de 4.300 milioane de pasageri au zburat în 2018. Majoritatea au acum opțiunea de a plăți un pic mai mult pentru a obține mai mult confort, ceea ce oferă companiilor aeriene o oportunitate de aur pentru a construi și a consolida experiența clienților sai pe termen lung”, a explicat Aileen McComark, directorul comercial al CarTrawler.
Flexibilitatea se extinde
Flexibilitatea veniturilor din servicii complementare permite oricărei companii aeriene să genereze venituri din opțiuni la cerere, vânzarea de călătorii cu comisioane, programe de călători de frecvenți. Multe dintre cele mai mari companii aeriene din lume adoptă practica serviciilor complementare.
În ultimul an, vânzările de tarife in stilul economic de bază, care nu includ servicii, cum ar fi bagajele înregistrate și selecția locurilor, au devenit predominante în companiile aeriene care efectuează rute transatlantice, precum și zboruri în America de Nord și Europa.
United a dezvăluit în 2017 că atractivitatea de a îmbunătăți o categorie supeioară la clasa economy de bază a funcționat foarte bine; între 60 si 70% dintre pasageri au selectat produsul standard cu cel mai mare preț în loc de clasa economy de bază, când li s-a oferit opțiunea.
IdeaWorksCompany anticipează că designul produselor economy de baza se va extinde în întreaga lume și va spori activitatea cu venituri din servicii complementare pentru companiile aeriene tradiționale din Africa, Asia, Orientul Mijlociu și America de Sud.
Sursă: hosteltur.com