InterContinental Hotel Group (IHG) a lansat Garner, un brand de conversie în segmentul mediu, care va începe să fie francizat în SUA la începutul lunii septembrie și își va deschide primele hoteluri în cursul acestui an. Scopul este de a se extinde la nivel global.
Garner este conceput pentru călătorii de toate vârstele care caută o experiență fiabilă și relaxantă. Brandul va oferi o locație convenabilă, confort și mic dejun gratuit, la „un preț accesibil, care în prezent este greu de găsit pe piață”, explică lanțul.
Brandul Garner va fi pregătit pentru franciză inițial în SUA, la începutul lunii septembrie, iar primele hoteluri se vor deschide la sfârșitul anului 2023.
Cu scopul de a se extinde la nivel global, IHG se așteaptă ca brandul „să ajungă la peste 500 de hoteluri în următorii 10 ani și la 1.000 de hoteluri în următorii 20 de ani numai în SUA”.
În cuvintele lui Elie Maalouf, CEO al IHG Hotels & Resorts, „Garner este un alt pas interesant în transformarea portofoliului nostru de branduri, aducând pe piața de dimensiuni medii un brand pe care știm că proprietarii și oaspețiii îl doresc de la IHG”.
Brandul promite „sejururi liniștite” în unități care vor avea o recepție, hoteluri concepute pentru relaxare și instrumente precum IHG Digital Check-in pentru sosiri rapide și eficiente. Potrivit lanțului, nu vor exista două hoteluri exact la fel, deoarece vor fi proiectate cu caracter.
„Garner va oferi proprietarilor și oaspeților ceea ce le lipsește în spațiul de nivel mediu. Am conceput acest brand pentru a oferi ceea ce se așteaptă: un somn grozav într-un spațiu curat confortabil, cu un mic dejun pentru care merită să te trezești. Dar modul în care vom oferi acest lucru va fi diferit: de la echipa caldă și primitoare până la decorul holului, stilul nostru este răcoritor de accesibil și se adresează tuturor tipurilor de oaspeți”, conchide Jen Gribble, vicepreședinte senior de marketing global la Mainstream Brands.
Sursă: hosteltur.com