Hyatt face o schimbare de identitate a brandului său AMR Collection

Hyatt Hotels Corporation a decis să realizeze o schimbare a identității brandului AMR Collection cu Inclusive Collection, care grupează stațiunile all-inclusive pe care compania americană le are în America și Europa. La rândul său, a integrat peste 20 de stațiuni de brand în programul de loialitate World of Hyatt. 

„Începând de astăzi, toate brandurile care făceau parte din AMR Collection vor deveni parte din Inclusive Collection, împreună cu Hyatt Ziva și Hyatt Zilara. Cu această ultimă realizare, unificăm brandurile noastre complementare sub un singur portafoliu și continuăm să captăm cererea continuă pentru călătorii agrement”, a declarat Erica Doyne, Senior Vice President Marketing and Communications pentru Hyatt’s Inclusive Collection.

Inclusive Collection a fost lansată în luna mai a acestui an, consolidându-și poziția pe segmentul de lux și triplând numărul de camere din portofoliul său global.

Acum, pe lângă Hyatt Ziva și Hyatt Zilara, și cele șase branduri AMR Collection vor face parte din portofoliu: Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Alua Hotels Resorts & Spas și Sunscape Resorts & Spa. Și, de asemenea, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, un brand care a fost conceput pentru noua generație de călători care caută experiențe de vacanță convingătoare, numai pentru adulți, all-inclusive.

Între 2023 și 2024 Hyatt va deschide cinci resort-uri all-inclusive.

Hyatt a achiziționat Apple Leisure Group în 2021 și de atunci au integrat „cu atenție” branduri AMR Collection în programul de loialitate Inclusive Collection și World of Hyatt.

În prezent, Inclusive Collection are unul dintre cele mai mari portofolii de stațiuni all-inclusive din lume, inclusiv peste 20 de resort-uri noi în Spania, cu destinații noi care urmează să urmeze în curând.

Deschiderile viitoare în Europa includ cinci stațiuni all-inclusive din Bulgaria (între 2023-2024), aducând brandurile Hyatt all-inclusive în Europa de Est. Hotelurile vor funcționa sub brandurile Secrets Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas și Alua Hotels & Resorts. În plus, in 2024 este programată inaugurarea primului Dreams Resorts & Spa din Madeira.

Mai multe informații

Hyatt lansează Inclusive Collection în Portugalia cu un hotel Dreams

Patru branduri Apple Leisure Group aterizează în Bulgaria

Hyatt este încrezător că segmentul de călători de ultimă generație și baza de membri „va conduce afacerile în destinațiile europene”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version