Hotelurile care doresc să atragă clienții mai tineri ar trebui să se asigure ca sunt toate experte în social media, potrivit unui studiu Travelzoo, dreoarece pentru 55% dintre respondenții aparținând Generației Z (născută după 1996) și 42% dintre mileniali (între 1987 și 1995) sunt prioritatea lor, procent care scade la 10% în cazul babyboomer-ilor (născuți între 1946 și 1965).
Studiul Travelzoo detectează, de asemenea, diferențe în modul în care rețelele sociale influențează rezervările, două treimi dintre membrii Generației Z confirmând-o, în timp ce 90% dintre babyboomer-i le atribuie unei mici diferențe asupra luării deciziilor.
Instagram și Facebook s-au dovedit a fi cele mai puternice canale în rândul milenialilor și Generației Z.
Sonsajul realizat de Travelzoo a dezvăluit, de asemenea, ca mai mult de jumătate dintre milenialii intervievați, le place idea unor vacanțe fără dispozitive digitale, iar 60% dintre membrii Generației Z, consideră că desconectarea de la rețelele sociale i-ar putea ajuta să reîncarce mai multă energie în vacanțe.
Joel Brandon-Bravo, CEO al Travelzoo pentru Regatul Unit, a declarat că „deși faptul că nu pot rezista urgenței de a face fototgrafii și de a le împărtăși este discutabil, adevărul este că hotelurile și restaurantele care nu se gândesc la o modalitate mai bună de a se prezenta pe rețelele sociale vor rămâne în urmă și își vor pierde clienții, care vor opta pentru competitori mai fotogenici și mai experți în social media.
Informația de referință este disponibilă pe Travolution.
Sursă: hosteltur.com