Haos aerian din cauza lipsei de personal: este urgent pentru companii să învețe să trăiască cu incertitudine

Companiile aeriene ar fi trebuit să învețe din situația creată de pandemie că nimic nu este sigur în climatul actual. Aceasta este concluzia firmei de cercetare de piață GlobalData pe baza datelor privind rata de angajare din ultimele luni din toamnă. 

 

A fost acea dată când companiile aeriene au început să-și planifice programele pentru vara lui 2022 și au anunțat o creștere a locurilor către anumite destinații. Dar un au început să angajeze în avans sau să antreneze forța de muncă de care ar avea nevoie pentru a face acest lucru. 

 

„Este de înțeles” că, de îndată ce s-a generat climatul de încredere cu vaccinarea ridicată, campaniile s-au lansat rapid pentru a-și creste programarea pentru primăvara-vara 2022, explică Ralph Hollister, analist de călătorii și turism GlobalData, „Cu toate acestea, pentru multe companii aeriene le este dificil să recruteze, să testeze și să antreneze noi membri ai personalului pentru a satisface cererea neprevăzută a călătorilor pentru zboruri internaționale și sunt nevoite să anuleze sute de zboruri„. 

Evoluția locurilor de muncă oferite de easyJet din septembrie 2021.

 

Companiile aeriene precum Delta, WizzAir sau easyJet și-au redus deja programele sau sunt în curs de a face acest lucru din cauza problemelor de escală. În cazul specific al easyJet, care este prezentat în graficul de mai sus, a anunțat în noiembrie mii de locuri suplimentare la zborurile către Grecia pentru vara anului 2022, dar, totuși, nu a început o recrutare de personal suplimentar în vederea ofertelor de angajare care nu apăreau pe paginile lor profesionale nici în acea lună, nici înainte. 

 

Compania aeriană a început să încerce să recruteze abia după aceea, când a devenit clar că cererea era în creștere, mai ales în lunile premergătoare verii. Între noiembrie și aprilie, pozițiile oferite de easyJet au crescut cu 79,3%. Hollister sugerează că, odată cu haosul care are loc, companiile aeriene trebuie să activeze rapid rambursările pentru a evita o criză de imagine care le va deteriora reputația pe termen lung. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version