Google Hotel Ads recompensează diferența de preț pozitivă a canalului direct

Google Hotel Ads (GHA) a introdus o nouă funcționalitate, aflată încă într-o fază experimentală, cu scopul „de a evidenția canalul care oferă cel mai bun preț pentru o anumită căutare, în detrimentul restului canalelor„, potrivit Paraty Tech. Cu aceasta funcționalitate, care nu poate fi activată sau dezactivată, vrea să „răsplătească și mai mult cel mai bun preț, evidențiindu-l cu un semn de „ofertă” bazat pe o nouă variabilă”. Experții recomandă ca acesta să fie „privit cu lupa”, deși poate fi un aliat pentru disparități pozitive pe site-ul hotelului

Paraty Tech recunosc că „a devenit o practică obișnuită pentru hotelieri să afle despre noile funcționalități lansate de partenerii lor de tehnologie. Am putut verifica acest lucru în trecut cu Booking.com și beneficiul său de plată anticipată (Early Payment Benefit), sau cu Expedia. Cu această ocazie, logica din spatele inițiativei pare simplă. Cu toate acestea, lectura sa din perspectiva hotelierului și a utilizatorului final, poate nu atât de mult”.

Totuși, așa cum subliniază același surse, „nu trebuie să o confundăm cu ofertele obișnuite Google Hotel Ads, care se ocupă de modificările relevante ale prețului nostru în comparație cu cele pe care le ofeream zilele precedente. În acest caz, deși vizual nu există diferențe, din punct de vedere tehnic a fost introdus un nou criteriu, o variabilă diferită, pentru a discrimina prețurile care vor fi evidențiate ca oferte„.

În esență, explică ei „Google Hotel Ads analizează toate rezultate obținute după o căutare”, obține „cel care se repetă cel mai mult” și „îl compară cu cel mai mic preț pe care îl are. Odată calculat procentul diferențial între cel mai comun și cel mai ieftin, aceasta din urmă se remarcă sub masca unei oferte fictive, cu o reducere echivalentă cu acel procent”.

În toate scopurile, adaugă ei „prețul final este același cu cel oferit de canalul în cauză. Problema este că prețul real poate să nu fie rezultatul unei oferte, care poate crea confuzie utilizatorului prin faptul că nu o găsește pe canalul original și desconcentrează hotelierul, deoarece nu știe originea acelei pretinse oferte”.

Cu această noua funcționalitate, disparitățile pozitive au un nou aliat în Google Hotel Ads. Acum „doar” au nevoie de Google, dacă în cele din urmă decide să îl păstreze, „îl documentează corect și informează hotelierii cum să îl activeze sau să îl dezactiveaze”.

Un nou aliat?

Paraty Tech subliniază că „deși este posibil cu adevăarat ca discordanța dintre oferta fictivă și cea reală să poată confunda, în cele din urmă prețul nu este afectat”. Prin urmare, „în mod previzibil această funcționalitate crește potențialul de conversie al canalului direct, cu condiția ca paritatea să fie controlată și să se genereze disparități pozitive pe site-ul oficial”.

Dacă acesta este cazul, aceleași surse concluzionează, „chiar dacă strategia de licitare nu este la fel de optimizată pe cât ar trebui să fie, dacă este în schimb strategia de preț, va exista o vizibilitate suplimentară, chiar dacă prima poziție a rezultatelor nu este ocupată”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version