Geolocalizare pentru a conduce un model de destinație mai sustenabil

„Trecerea de la un model bazat pe volum la altul axat pe calitate”, acesta este obiectivul multor destinații, a explicat managerul de Market Intelligence la Fowardkeys, Juan Gómez, într-o prezentare la Fitur Know How & Export. Posibilitatea de a atrage fluxuri foarte specifice „este o sarcină comună a sectorului public și privat” care poate folosi instrumente tehnologice pentru optimizarea acesteia, inclusiv cele care folosesc geolocalizarea pentru captarea și interpretarea datelor. 

 

Expertul a oferit mai multe exemple ale muncii desfășurate în destinații precum Mallorca, Peñiscola sau Marbella, unde geolocalizarea a făcut posibilă înțelegerea mai bună a comportamentului turiștilor

 

„Avem nevoie de instrumente care să ne permită să anticipam viitorul”, spune expertul, și care, în același timp, „nu impun companiei sau organizației să aibă un inginer de date care să le interpreteze”. Cu alte cuvinte, acestea trebuie să fie ușor de interpretat și utilizat de către profesioniștii din sector.

 

De 12 ani, FowardKeys „ajută destinațiile din întreaga lume să anticipeze turiștii și să le înțeleagă profilul, ceea ce le permite să-și adapteze strategiile pentru a atrage un anumit tip de călător sau să se compare cu destinațiile concurente, printre altele”, explică Gómez. 

 

„Utilizarea datelor de geolocalizare, pe care acum le implementăm într-un mod inovator cu unii dintre clienții noștri, permite destinațiilor să înțeleagă mai bune ce fac turiștii odată ce sunt în destinație și este un instrument cheie în gestionarea fluxurilor să gestioneze aglomerările și să decidă adecvarea și amplasarea, de exemplu, a unor servicii publice, cum ar fi o pistă pentru biciclete, reorganizarea transportului public, proiectarea semnalizării sau unde să permită o zonă de parcare, piață itinerantă, evenimente sau camping”

 

Pentru a consolida acest aspect, compania a creat Destination Gateway, o nouă platformă de analiză a datelor călătorilor. Această platformă a fost concepută special de și pentru destinații și simplificată pentru a permite unui grup mai larg de profesioniști din sector să analizeze datele și să le folosească în luarea deciziilor zilnice, fără a fi nevoie de cunoștințe avansarea în prelucrarea datelor. În plus, „acestea sunt date de înaltă calitate, cu acces ușor la concluziile cheie pentru gestionarea turismului”. 

 

„Înțelegem că destinația care folosește cele mai multe date nu este cea mai inteligență, ci cea care este echipată cu instrumentele corecte pentru a le trata”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version