Familiile germane rezervă sejururi all-inclusive și sejururi scurte pentru 2024

Printre tendințele care se conturează pe piața germană pentru 2024 se remarcă ofertele de stimulare a turismului de familie, care „este acum mai atent la preț”, potrivit turoperatorului Alltours, după ce a observat evoluția rezervărilor sale. Deși grupul de turism consideră că cererea de călătorii de vacanță „nu va scădea nici în următorul sezon de călătorie” 2023/2024.

Evaluarea realizată de turoperator indică faptul că, în ciuda unor factori condiționați, cum ar fi faptul că „familiile  rezervă cu gândul la pret„, la care sunt mai expue, fiind nevoie să călătorească vara din cauza condițiilor de muncă și școlare, sezonul de vârf care urmează are o „cerere mare” în rândul germanilor.

Familiile germane vor călători în continuare, dar mai puțin. Sursă: Hosteltur.

Compania a verificat că „familiile se descurcă mai greu”, conform rezervărilor care vin deoarece pe lângă faptul că sunt mai condiționate de preț, acestea indică sejururi mai scurte în 2024, cu o „cerere în creștere pentru ofertele all inclusive” și alta pentru destinații cu un raport preț-performanță „peste medie”, a detaliat Alltours.

„De obicei, aceștia trebuie să călătorească în timpul sezonului de vârf, iar creșterile de prețuri relativ mai mari ale prețurilor din sezonul trecut i-au afectat”.

Reacția Alltours nu s-a lăsat așteptată, deoarece și-a extins și mai mult gama de produse pentru familii pentru vara anului 2024: a inclus detalii precum includerea copiilor de până la doi ani ca și „întotdeauna incluși” sau înnoptări gratuite pentru copiii de până la 14 ani în multe hoteluri. În același timp, și-a extins oferta pentru segmentul de familie „all inclusive” în Bulgaria, Tunisia și Turcia, care oferă un raport calitate-preț bun.

Mai multe locuri de cazare cu buget redus

Turoperatorul a valorificat, de asemenea, o extindere a destinațiilor cu călătorii personale, printre care Germania, Croația, Italia și Spania. La fel ca și o gamă mai largă de cazare bugetară pentru familii, de exemplu în case mobile, parcuri de vacanță precum Centre Parks sau Happy Camps în Italia, Franța și Croația. Ideea de bază este de a le oferi o gamă largă de posibilități, la care se pot adapta în funcție de buget.

Mai multe informații despre Alltours

Profiturile Alltours cresc cu 21% și perspectivele se îmbunătățesc

Paradoxul pieței germane: vânzări record cu -17% din clienți

Turoperatorii germani pun ordine în brandurile lor hoteliere

„Datorită ofertelor noastre speciale pentru familii, vacanțele rămân accesibile chiar și pentru familiile care trebuie să călătorească în timpul sezonului de vârf”, a declarat Willi Verhuven, proprietarul Alltours. În combinație cu reducerile de până la 50% pentru rezervări timpurii, oferim un program de călătorie la prețuri atractive pentru toate bugetele în vara anului 2024.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version