Expedia Group va aloca 275 de milioane de dolari (250 de milioane de euro) pentru a ajuta partenerii săi hotelieri în faza de recuperare a impactului coronavirusului și pentru a stimula eforturile în această etapă a destinațiilor și a întregii industrii turistice în general.
Studiul realizat de Expedia Group în luna aprilie relevă că ceea ce doresc în acest proces de recuperare este ca OTA să îi sprijine în patru domenii prioritare: informații despre tendințele cererii pentru timp și călătoriile interne; obțineți mai multă vizibilitate pe site-urile web ale Expedia; instrumente pentru a oferi promoții care atrag călătorii; și mecanisme de ajutor financiar.
Planul de recuperare al grupului Expedia este alcătuit din măsuri, printre altele, menite să ajute hotelurile hotelurile independete și lanțurile mici să își reconstruiască afacerea, să atragă cererea de mare valoare și să optimizeze lichiditatea magazinului.
După cum a recunoscut Cyril Ranque, președintelui Travel Partners Group din Expedia, „Nu există un singur plan de recuperare care să se potrivească perfect pentru toate cazurile. Relansarea turismului va necesita un nivel fără precedent de colaborare public-privat și o înțelegere aprofundată a ceea ce au nevoie de partenerii noștri din industrie”.
Acest pachet de ajutor, potrivit Cyril Ranque, „este primul pas într-o călătorie lungă în care ne angajăm pentru a reconstrui ecosistemul turistic global și să-l facem mai rezistent, mai inclusiv și mai durabil”.
Recuperarea partenerilor hotelieri
– Expedia Group angajează până la 250 de milioane de dolari (227 de milioane de euro) pentru bonusuri alocate promovării și marketingului, reinvestind 25% din comisioanele din 2019 ale partenerilor hotelieri care se înscriu la acest program; și un plan de scutire financiară, extinzând condițiile de plată pentru rezervări în modalitatea Hotel Collect (plată la hotel) la 90 de zile. De asemenea, compania își va reduce comisioanele pentru toate rezervările noi pe parcursul celor trei luni ale acestui program, indiferent de zilele de ședere. Toate aceste măsuri vor fi adaptate la semnele de recuperare pe fiecare piață, astfel încât să le ofere partenerilor sprijinul de care au în cel mai benefic moment pentru ei, deși trebuie să îndeplinească cerințele minime pentru a participa la acest program. Grupul derulează în proiect pilot în țările asiatice.
– Pentru a întelege mai bine când cererea va reveni pe o piață, Expedia va oferi propriile date pentru a urmări aceste tendințe, printr-un instrument de analiză numit Market Insight. Panoul dinamic al acestui instrument oferă tendințe privind traficul web, datele de ședere și piețele de origine a cererii. Acum este disponibil și gratuit pentru toți partenerii care folosesc Partner Central.
– Și pentru sprijinii lanțurile și proprietarii, a lansat o versiune îmbunătățită a soluției sale de distribuție simplificate, care permite proprietăților să administreze mai eficient comercializarea tarifelor en-gros cu furnizori și agenți terți. Soluția este concepută pentru a crește veniturile, deoarece permite poziționarea favorabilă a inventarului partenerilor săi hotelieri într-o rețea care include companii aeriene, programe de fidelizare, instituții financiare și agenții de turism tradiționale, printre altele.
Recuperarea destinațiilor
– Pentru a relansa cererea prin creșterea vizibilității destinației, Expedia Group Media Solutions a creat un fond de 25 de milioane de dolari (23 milioane de euro) pentru campanii promoționale comune, care vizează alinierea destinațiilor, partenerilor furnizori și alte audiențe similare pentru a gestiona investiția dvs. publicitara, maximizând conversiile.
– Pentru a menține interesul pentru turism și călătorii, Expedia a lansat o serie de campanii internaționale de branding global. De exemplu, campania online „Where Next?”, care ajută călătorii să descopere noi destinații, a realizat în primele săptămâni 30.000 de vizite unice, o participare care „arată o tendință promițătoare în rândul călătoriilor„. Campania se va desfășura până la jumătatea lunii iunie și poate fi vizualizată prin orice dispozitiv de pe toate platformele și brandurile Grupului.
Recuperarea industriei turismului
– Pentru a ajuta la avansarea în carieră pentru angajații care și-au pierdut temporar sau definitiv locul de muncă în aceste zile, compania a creat un program gratuit de instruire și educație numit Expedia Group Academy. Programul, care permite dezvoltarea competențelor prin modul de învățare online și conținut live, este condus de experți ai grupului și lideri din industria turismului. Vor fi abordate aspecte legate de diversitate și incluziune, abilități de management și vânzări, precum și formare în leadership. Participanții vor primi oportunități de muncă la finalizarea programului. Persoanele interesate se pot conecta cu alți participanți în grupul LinkedIn Expedia Group Academy înainte de începerea oficială a programului la sfârșitul lunii iunie.
– Pentru a se asigura că clienții pot rezerva cu încredere, Expedia a creat o nouă caracteristică pentru partenerii hotelului, care le permite să evidențieze măsuri sanitare și de igienă în unitățile lor de cazare, precum sistemele de check-in și check-out fără contact, furnizare de dezinfectant de mână în toate încăperile, curățare îmbunătățită sau protocoale de distanțare socială. În plus, brandul său de închirieri de vacanță Vrbo, oferă o lista de verificare a curățeniei care va fi adaugată la descrierea locuințelor disponibile pe site-urile Grupului, cu scopul de a promova sănătatea și igiena în rândul proprietarilor acestor case și a oaspeților acestora.
– Pentru a răspunde nevoilor clienților care își vor planifica călătoriile cu mai multă precauție și pentru a asigura flexibilitatea rezervărilor, aproape 70% din planurile de tarife disponibile pe Expedia Group sunt acum rambursabile. De asemenea, a introdus un nou filtru pentru căutarea de zboruri cu tarife rambursabile pe toate site-urile sale din întreaga lume, care permit modificări sau modificări ale itinerariilor, dacă este necesar.
Sursă: hosteltur.com