Elementele cheie al HBX, ecosistemul tehnologic de călătorie al Hotelbeds

HBX Group, noua umbrelă pentru toate brandurile Hotelbeds, se va baza pe o nouă tehnologie care a fost reproiectată în mai puțin de un an. Noua platformă de tranzacții este un sistem de gestionare a bazelor de date relaționale open source care „pune accentul pe extensibilitate și pe conformitatea SQL”, potrivit companiei-mamă. 

Aceasta din urmă „permite o utilizare mai eficientă a datelor și o scalabilitate nelimitată”. Această schimbare completă a platformei, noua arhitectură și noua infrastructură bazată pe cloud permite HBX „să dispună de o stivă tehnologică globală bazată pe cloud pe care să își construiască viitoarea strategie de ecosistem”, a dezvăluit Hotelbeds.

Logotipul HBX Group. Sursă: Hotelbeds.

Transformarea tehnologică „pregătește în mod eficient compania pentru viitor, cu modificări funcționale suplimentare mai ușor de implementat și beneficii realizate de agenți prin acces mai ușor la date precise, timpi de nefuncționare reduși și răspunsuri mai rapide.

„Compania a refactorizat toate canalele vizibile, incluziv site-urile sale web, care sunt acum independente de dispozitive”.

Modificările determină o creștere tangibilă a conversiei rezervărilor și au fost realizate cu o investiție de capital de 11 milioane de euro. Și, ca urmare, HBX Group este acum un jucător de ecosistem în cadrul lumii călătorilor”, în care compania se deschide către tot mai multe activități Travel Tech.

Un sprijin mai bun pentru clienți și parteneri

Prin combinarea celor patru piloni ai companiei – tehnologie, date, produse și oameni – noua umbrelă „este mai bine poziționată pentru a-si spijini clienții și partenerii prin oferirea unei game complete de produse de călătorie, inclusiv servicii auxiliare, și prin vânzarea acestora într-un singur pachet”, a declarat compania.

„De asemenea, include efectul multiplicator de care vor beneficia companiile care aleg să lucreze cu grupul”, a declarat Hotelbeds.

„Faptul de a fi un jucător de ecosistem ne permite să le oferim clienților noștri produse și servicii interconectate care se completează reciproc și care, atunci când sunt combinate și vândute împreună fără probleme, le oferă clienților noștri ceea ce își doresc, atunci când își doresc”, a declarat Nicolas Huss, CEO al Hotelbeds.

Evoluția tehnologică promovată de Hotelbeds în sectorul Travel Tech. Sursă: Pexels.

În plus, el a subliniat că HBX Group, „eficientizează, de asemenea, procesul de achiziție și, în același timp, permite clienților să crească vânzările de produse auxiliare, să își îmbunătățească activitatea și să ofere călătorii fără fricțiuni consumatorului final„, a spus Huss în descrierea noului ecosistem care cuprinde cele patru branduri care alcătuiesc grupul.

Mai multe vânzări încrucișate

Pentru sprijini tranzacția către un jucător de ecosistem, echipele de vânzări din domeniul cazării, mobilității și atracțiilor de la Hotelbeds au fost reunite în cadrul noii infrastructuri a grupului, ceea ce le va permite „vânzarea încrucișată a tuturor liniilor de produce și optimizarea relațiilor cu clienții”, care vor avea un singur punct de contact pentru toate activitățile comerciale.

Ca parte a evoluției către HBX Group, compania va introduce produse fintech în 2024, inclusiv asigurări de călătorie, soluții de plată și soluții multi-valută.

Aceste produse vor fi integrate în activitatea de bază a companiei pentru a oferi clienților și partenerilor săi aceste servicii pentru întregul său volum de afaceri. „Dimensiunea acestor oportunități este deja mare și în creștere„, a declarat Hotelbeds, menționând că numai industria asigurărilor de călătorie valorează în prezent 15 miliarde de euro și se așteaptă să crească până la 99 de miliarde de euro până în 2030, potrivit unui studiu realizat de Spherical Insights & Consulting.

Fintech în viitorul imediat

„Pe măsură ce călătorii caută din ce în ce mai mult o experiență de călătorie conectată, cu toate aspectele călătoriei lor incluse în același bilet, trebuie să ne asigurăm că răspundem acestei nevoi prin intermediul asigurărilor de călătorie și al produselor financiare asociate”, a adăugat Huss.

„Am oferit hoteluri încă de la înființarea noastră în 2001, adăugând ulterior închirieri de mașini, transferuri și atracții. Serviciile financiare sunt următorul pas firesc în dezvoltarea afacerii noastre, iar clienții noștri ne-au cerut să le oferim”, a declarat directorul general al corporației.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version