Dominația OTA în vânzările de cazare va scădea cu 4% în Europa până în 2021

Piața rezervărilor hoteliere din Europa este aproape de 100 miliarde de euro, potrivit previziunilor pentru anul 2017, o plăcintă enormă în care intermediarii mari au fost favorizați de fragmentarea pieței cu un volum mare de hoteluri mici și independente. Dar această dominare va fi slăbită în parte în următorii ani, potrivit unui raport publicat de Phocuswright

 

Astfel, dacă în 2017 cota de piață a OTA în rezervările hoteliere a ajuns la 69% față de 31% de vânzări directe ale hotelurilor, în timp ce în 2021, echilibrul forțelor va varia, astfel încât, agențiile online să mențină 65% în timp ce furnizorii vor ajunge la 34%

 

Potrivit raportului, în pofida actualei poziții dominante a agențiilor online, numeroși factori sugerează o mișcare în favoarea rezervărilor directe. În primul rând, autoritățile de concurență din mai multe piețe, inclusiv Italia, Franța și Suedia, au impus reglementări privind paritatea prețurilor care practic permit hotelurilor să promoveze prețuri mai mici pe site-urile lor în comparație cu ceea ce este disponibil prin intermediul OTA (deși un caz similar în Germania a fost decis în favoarea agenției Expedia). 

 

În plus, lanțurile mari s-au axat foarte mult pe multe piețe și asupra creșterii vânzărilor directe prin intermediul aplicațiilor și site-urilor mai agile și oferind călătorilor o serie de beneficii exclusive atunci când fac rezervări prin intermediul acestor canale. În consecință, până în 2021, va exista o schimbare în favoarea furnizorilor. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version