DER Touristik reduce 253 de locuri de muncă din cauza crizei de COVID

După impactul dur al pandemiei de COVID-19 asupra rezultatelor DER Touristik în 2020, operatorul turistic german se pregătește deja să eficienteze managementul grupului, lăsând o singură echipă care să gestioneze toate produsele de călătorie, iar ultima reducere de 253 de locuri de muncă, așa cum a anunțat Ingo Burmester, directorul executiv al companiei pentru Europa Centrală (Germania, Austria și Elveția). 

Al doilea cel mai mare grup turistic din Germania are încă două sedii principale și, prin urmare, structuri paralele, care sunt rezultatul fuziunii cu ani în urmă a operatorilor de turism ITS și Jahn Reisen din Köln și a brandurilor specializate Dertour din Frankfurt și Weltreisen Meier, care a au format DER Touristik Germania.

O imagine promoțională a DER Touristik.

După impactul dramatic al pandemiei de coronavirus anul trecut, Ingo Burmester lucrează acum la raționalizarea afacerii operatorului turistic german cu o singură echipă de management pentru toate produsele de călătorie, potrivit mediului specializat Fvw.

Cu această restructurare în conducerea grupului, Sven Schikarsky, fostul șef al zonei Sun and Beach Holidays, va deveni primul manager de produs al operatorului turistic. Între timp, noul departament „One Marketing” va fi condus de Matthias Lange, care conducea deja DER Touristik Online.

Concedieri voluntare

Cu această remodelare, echipa de conducere va fi redusă cu 14 persoane. Numărul de angajați va fi, de asemenea, redus: vor fi eliminate 253 de locuri de muncă cu norma întreagă, deși DER Touristik își propune să realizeze această reducere a locurilor de muncă prin plecări voluntare cu indemnizație de concediere.

„Suntem foarte triști că trebuie să ne luăm rămas bun de la atâția colegi experimentați care ne-au fost alături de atâta timp, dar restrcițiile masive de călătorie rezultate în urma pandemiei de COVID-19 nu avem de ales”, a explicat Burmester. 

Directorul DER Touristik Central Europe a explicat, de asemenea, că principalele obiective ale acestei restructurări sunt eliminarea structurilor istorice paralele, îmbunătățirea proceselor de management și accelerarea digitalizării.

În viitor, Burmester a fost optimist în ceea ce privește recuperarea afacerilor anul acesta, deși nu a dezvăluit tot: „În ciuda acestui fapt, nu ne așteptăm la o recuperare completă a pieței călătoriilor în 2021″, a prezis el.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version