Delta va reduce numărul de pasageri în întreaga sa flotă pentru siguranță

Delta va bloca vânzarea unor scaune pe culoar și ferestre selectate în mai multe aeronave începând cu 30 iunie, limitând scaunele cu 50% în cabina First Class și 60% în cabinele Main, Delta Comfort + și Delta Premium Select, pentru a reduce numărul total de pasageri în fiecare cabină din întreaga flotă. Din luna mai a blocat scaunele în avioanele jet de fuselaj îngust și regionale și cele de pe avioanele cu fuselaj larg. 

De la mijlocul lunii aprilie a fost blocată vânzarea scaunelor centrale la toate zborurile, iar din luna mai Delta a blocat, de asemenea, scaune selectate de la fereastră și culoar în toate cabinele aeronavelor cu scaune setate la 1×2, 2×2 si 2×3.

Din luna mai, compania a blocat scaunele în avioanele de fuselaj îngust și cele regionale. De asemenea, a blocat două scaune în avioanele de fuselaj larg. „Această măsură extinde practicile noastre de blocare a scaunelor în flota de operare Delta, inclusiv flota principală și aeronavele regionale a Delta Connection”, a explicat compania într-un comunicat.

În viitor, la rezervarea selecției de scaune prin aplicația Fly Delta sau online, scaunele blocate vor fi afișate ca indisponibile sau neasignabile. Clientților, care preferă să stea lângă colegii de călătorie sau care au nevoie de asistență suplimentară, li se recomandă să vorbească cu un agent la sosirea la poarta de îmbărcare.

 

Standardul nou de curățenie

„Vom continua să evaluăm practicile și politicile noastre pentru a spijini sănătatea și siguranța tuturor celor de la bord”, a declarat compania aeriană într-un comunicat. Pe lângă faptul că solicită clienților și angajaților să-și protejeze față pe toată durată călătoriei, Delta lucrează la alte măsuri:

Extinderea pulverizării electrostatice la toate aeronavele înainte de plecare, pe lângă toate măsurile de curățenie existente deja pentru a dezinfecta zonele de contact mare cu clienții și utilizarea sistemelor de circulație a aerului de ultimă generație cu filtre HEPA care extrag mai mult de 99.999% din virus.

Ajustarea procesului de îmbarcare pentru a promova distanțarea socială și a avea astfel o călătorie mai sigura, realizând îmbarcarea în toate zborurile din spate în față și reducând numărul de clienți care trebuie să treacă unul pe lângă celălalt pentru a ajunge la locurile lor.

Simplificarea serviciului de alimente și băuturi la zbor pe toate zborurile și încurajarea clienților să aducă propriile alimente și băuturi pentru a reduce punctele fizice de atingere.

„În cazul în care sunt disponibile”, spune compania aeriană, se va oferi „provizii pasagerilor, inclusiv dezinfectanți pentru mâini, truse de facilități și alte echipamente de protecție pentru a minimiza răspândirea COVID-19”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version