Ultimii doi ani ai pandemiei ne-au schimbat pentru totdeauna obiceiurile, chiar și atunci când călătorim, după cum a confirmat programul de loialitate Marriott International, Marriott Bonvoy. Călătoria a devenit o formă de bunăstare, dar și de regenerare personală; ne permitem să ne răsfățăm în timpul șederii noastre și să fim mai spontani la rezervare; ne permitem să ne răsfăț în timpul șederii noastre și să fim mai spontani la rezervare; călătoriile cu prietenii cresc după luni de izolare în familie, dar extindem și nucleul familial cu care călătorim; în timp ce deplasările pentru serviciu și pentru plăcere amestecați și adăugați opriri pentru a profita la maximum de timpul într-o regiune, reducând în consecință amprenta de carbon.
1.- Călătoria ca forma de bunăstare
După restricțiile impuse de extinderea coronavirusului, consumatorii sunt mai conștienți de beneficiul călătoriilor pentru sănătatea noastră mintală și acum vrem să ne asigurăm că profităm la maximum de orice oportunitate. Posibilitatea de a călători a devenit ea însăși o formă de bunăstare, ajustând bunăstarea mentală și emoțională a oamenilor după o perioadă de deconectare, confuzie și incertitudine. Impactul pozitiv al călătoriilor asupra sănătății și bunăstării a fost recunoscut pe scară largă și chiar și simplul act de a rezerva o vacanță are deja un impact pozitiv asupra stării noastre de spirit. Oportunitatea de a evada din viața noastră de zi cu zi și de a vizita o altă cultură, de a încerca mâncăruri diferite și de a auzi alte limbi în jurul nostru ne aduce o mare bucurie și opțiunea de a ne extinde orizonturile din nou.
2.- Călătorii de regenerare personală
Unii dintre oaspeții Marriott caută experiențe mai reflexive și captivante care să le permită să exploreze o destinație în timp ce se îmbarcă într-o călătorie de regenerare personală; ceea ce pentru unii a însemnat să facă mai puține călătorii, dar mai lungi și mai durabile, cu accent pe cele care oferă experiențe unice, cu posibilitatea de a reconecta cu familia, prietenii și ei înșiși. Pe scurt, faceți călătorii cu mult mai mult sens. Clienții se concentrează astfel mai mult pe locul în care călătoresc și de ce călătoresc, căutând să promoveze o conexiune mai semnificativă cu destinația și oamenii pe care îi întâlnesc acolo.
3.- Răsfățarea sub forma unei excursii
De îndată ce călătoriile au început să se întoarcă, când restricțiile au fost ridicate, consumatorii s-au resfățat cu un suite, o categorie de cameră superioară sau un tratament spa ca și cum am fi spus… de ce nu? Este ceva care va continua. Rezervarea călătoriilor a devenit o decizie mult mai mare, cu mai multe lucruri de luat în considerare și mai multe document, coduri QR și mai multe detalii de luat în considerare. Prin urmare, consumatorii caută să obțină cea mai mare valoare din aceasta, atât în termeni monetari, cât și în ceea ce privește experiența lor personală. Așadar, acele upgrade-uri, acele sejururi prelungite, care contractarea de experiențe suplimentare șederii la destinație devin din ce in ce mai populare, în timp ce înainte aceste mofturi erau rezervate doar unei sărbători sau unei ocazii speciale.
4.- Călătorii spontane
Acești ultimi doi ani ne-au învățat pe toți ca viața ne poate schimba în mod neașteptat într-o clipă și că libertatea și capacitatea noastră de a călători, pe care o considerăm cu toții de la sine înțeles, pot fi restricționate în moduri pe care nu ni le-am imaginat niciodată posibile. Acest lucru a dus la vacanțe care înainte de pandemie ar fi fost în mod normal rezervate cu luni în avans, fiind rezervate cu câteva săptămâni sau chiar zile înainte de plecare. Hotelurile Marriott au înregistrat o creștere semnificativă a planurilor spontane de călătorie de ultim moment, așa că au fost nevoite să se adapteze la această nouă tendință de tipare de rezervare și sejururi de ultim moment. Restricțiile de călătorie cauzate de coronavirus i-au determinat pe consumatori să fie mai deschiși către călătoriile de ultim moment către orice destinație disponibilă, cu doar câteva cerințe, cum ar fi vremea caldă, etc.
Cele mai recente știri ale Marriott International:
– Marriott își adaptează oferta hotelieră la tendințele post-pandemie
– Marriott deschide primul său hotel cu brandul Westin în Regatul Unit
– Brandul W al Marriott va debuta în Grecia în această vară
– Marriott lansează brandul W Hotels în Italia cu un palat din secolul al XIX-lea
5.- Excursii la prieteni
Pe măsură ce călătoriile se întorc, tinerii tânjesc să scape de izolare cu familiile lor și vor să se distreze cu oamenii din propia generație. Această dorința se traduce printr-o creștere a grupurilor de prieteni, fie că sunt siguri sau grupuri de prieteni, fie că sunt singuri sau grupuri de cupluri, care caută sejururi în hotelurile lor pentru un weekend lung, în principal milenniali și Generația Z, în brandurile lor mai tinere, precum Moxy, Aloft și Tribute. Toate au în comun o atmosferă distractivă și informală în hol, un preț mai accesibil și o locație ideală în cele mai vibrante zone ale orașelor. Această tendință de a călători cu prietenii a crescut și rezervările la brandul său de închirieri de vacanță Homes & Villas by Marriott International, în locații care oferă activități precum schi, drumeții sau surfing.
6.- Călătorește cu întreaga familie
Dar în același timp în care tinerii preferă să călătorească cu prietenii pentru a „se odihni” de atât timp cu familia, există și o tendință tot mai mare de călătorii în străinătate cu întregul nucleu familial pentru a compensa timpul petrecut despărțiți.
7.- Bleisure
Odată cu creșterea telemuncii, oamenii au mai mult control asupra programele lor și pot alege să călătorească în timpul săptămânii pentru plăcere sau în weekend pentru muncă. De la Marriott ei recunosc în acest sens că „există multe rapoarte despre dacă business travel își vor reveni vreodată și doar timpul ne va spune, dar ceea ce vedem este că atunci când oaspeții noștri sunt în hotelurile noastre este din ce în ce mai dificil să știm dacă este pentru afaceri, plăcere sau ambele. În cele din urmă, acesta este un lucru bun, deoarece arată o combinație între scopul călătoriei și sejururile mai lungi„.
8.- Călătorii de afaceri cu escale
Deși călătoriile de afaceri au scăzut ca număr, cele care se fac au crescut în durata șederii prin extinderea destinațiilor vizitate pe regiune în aceeași călătorie. Această tendință, potrivit lanțului, „explotează la maximum șederea într-o regiune, optimizând timpul și bugetul călătoriei, minimizând și amprenta de carbon”.
Sursă: hosteltur.com