Cum se pot adapta turoperatorii la turistul asiatic post-pandemic?

Pandemia COVID-19 a schimbat obiceiurile și preferințele călătorilor din întreaga lume, în special ale asiaticilor, care au devenit o piață cheie pentru sectorul turistic european. Cu toate acestea, nu toți călătorii asiatici sunt la fel, iar operatorii de turism trebuie să fie conștienți de diferențele culturale, de interesele specifice și de canalele de comunicare ale acestora, pentru a le oferi experiențe personalizate și satisfăcătoare. 

Experții de pe piața asiatică a turismului emitent și-au împărtășit sfaturile pentru industria experiențelor înainte de evenimentul Arival 360, care a avut loc în cadrul ITB Berlin, între 2 și martie, sub forma unei conferințe internaționale care reunește profesioniști din turism. Rezultatul a fost găsirea a trei elemente cheie principale pentru a asigura succesul în activitatea lor.

Pandemia a schimbat modul în care călătoresc turiștii asiatici. Sursă: Pexels

Trei elemente cheie ale noului turist asiatic post-pandemic

  1. Înțelegerea diferențelor culturale: Turoperatorii europeni trebuie să respecte și să răspundă nevoilor și comportamentelor diverselor piețe asiatice. Ei pot face acest lucru prin parteneriate cu agenții de turism online (OTA) experte în regiunile lor respective, care pot oferi informații valoroase despre preferințele și așteptările călătorilor. În plus, acestea pot oferi călătorii tematice sau experiențe adaptate la interese specifice, cum ar fi gastronomia, natura sau cultura, care captează atenția acestei piețe. Scopul este de a crea o experiență personalizată și respectuoasă, care să răspundă nevoilor și preferințele lor unice.
  2. A nu te gândi la Asia ca o piață unică: turoperatorii trebuie, de asemenea, să își segmenteze oferta și să vizeze anumite țări, deoarece Asia este un continent foarte divers și eterogen. Localizarea implică adaptarea conținutului, a limbii, a opțiunilor de plată, a preferințelor alimentare, a considerentelor legate de transport și a altor aspecte la fiecare țară sau regiune. Acest lucru poate oferi o experiență mai relevantă și mai atractivă pentru călătorul asiatic.
  3. Investițiile în social media: Social media este cea mai bună modalitate de a ajunge la comunitățile localizate și de a promova produsele și serviciile turistice. Turoperatorii ar trebui să fie prezenți pe platformele de socializare folosite de călătorii asiatici, cum ar fi WeChat, Line, KakaoTalk sau TikTok, sau să apară în conținutul local pe care îl urmăresc, cum ar fi bloguri, influenceri sau instituții media. Comitetele de turism si OTA-urile pot fi aliați de nădejde pentru operatori, deoarece investesc mult în aceste aspecte și ii pot ajuta să își localizeze eforturile de marketing.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version