COVID nu mai este principala preocupare a călătorului american

Timp de doi ani, criză COVID-19 a condiționat călătoriile turiștilor din întreaga lume. Dar pe măsură ce situația sanitară se îmbunătățește și activitatea își revine, coronavirusul începe să nu mai conducă preocupările călătorilor când vine vorba de împachetare. Acest lucru se întâmplă deja pe piața din SUA, unde studiul evidențiază deja că recordurile succesive ale prețului benzinei sau creșterea tarifelor aeriene au înlocuit preocupările consumatorilor legate de pandemie pe măsură ce pandemia se apropie sezonul călătoriilor de vară.

Astfel, potrivit celui mai recent raport de monitorizare a călătorilor american realizat de Longwoods International, nici măcar revenirea cazurilor de coronavirus la nivel național nu descurajează călătorul american să plece în vacanță în acest 2022. Astfel, doar 19% dintre cei chestionați spun că pandemia le poate influența foarte mult decizia de călătorie, cea mai scăzută rată din martie 2020.

„Dacă nu există o schimbare radicală în evoluția pandemiei, impactul COVID-19 asupra industriei călătoriilor și turismului pare să diminueze”, a declarat Amir Eylon, președinte și CEO Longwoods International.

„Preocupările legate de prețul benzinei și alte presiuni inflaționiste asupra costurilor au devenit o provocare mai importantă”, spune el. 

Potrivit analizei, prentru mai mult de o treime dintre cei chesționați (32%) creșterea costului benzinei va avea un impact uriaș atunci când vine vorba de alegerea vacanțelor.

Studiul confirmă, de asemenea, că 29% dintre călătorii consultați asigură că, costurile de transport vor avea un impact asupra deciziile lor de călătorie în următoarele șase luni, în timp ce 28% susțină că vor avea un „impact mare” asupra acestor planuri.

Alături de prețurile de transport, situația economică a turiștilor generează incertitudine: alți 28% susțin că va avea o pondere importantă în decizia lor.

Destinații

Prin urmare, ca răspuns la prețurile mari ale gazelor, călătorii vor alege destinații mai aproape de casă (39% dintre respondenți) și vor reduce numărul de călătorii pe care le fac (36%). În mod similar, vor reduce cheltuielile pentru comerțul cu amănuntul, divertisment, mâncare și băuturi și cazare (32%, 31% și respectiv 22%). În plus, o altă modalitate de a face față acestei spirale crescătoare a prețurilor este să conducă în loc să zboare în călătoriile lor, după cum indică ei (16%).

Impactul creșterii prețului benzinei.

Nouă din zece călători americani spun acum că plănuiesc să plece în călători în următoarele șase luni, ceea ce reprezintă o creștere semnificativă a planificării de călătorii înregistrată înainte de începerea pandemiei.

Până în prezent, în aceste rapoarte, COVID a condus clasamentul condițiilor pentru a pleca în vacanță pentru călători, iar o mare parte a continuat să le amâne din cauza stării de sănătate.

Longwoods a început să urmărească sentimentul consumatorilor de călătorii din SUA la începutul pandemiei și a continuat să publice rezultate actualizate din sondajele sale la fiecare două săptămâni.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version