Cinci tendințe pentru hoteluri în 2020

În 2020, călătorii vor dori în continuare să călătoreasca fără să plateasca prea mult, să combine timpul liber și munca și se așteaptă ca hotelurile să îi servească în mod personalizat și agil datorită tehnologiei. Lanțul de cazare economică, a&o Hostels, a subliniat cele cinci tendințe care vor marca strategiile, de produse și de extindere anul acesta. 

Călătorii mândri să călătoreasca la un preț scăzut: călătorilor nu le mai este rușine să economisească, ci sunt mândri că au găsit alternative la bani mai puțini, fără a sacrifica calitatea. Tendința este aliniată la tendințele consumatorilor mondiali care depășesc prețul și sunt legate de durabilitate, flexibilitate, incluziune și accesibilitate.

Experiențe de călătorie de muncă și distracție: întrucât călătoria devine mai accesibilă și nu se limitează la anumite perioade ale anului, călătorii au tendința de a combina călătoriile profesionale cu sejururile personale de agrement, deci opțiunile de cazare ar trebui să fie suficient de flexibile pentru a satisface toate nevoile diferitelor segmente.

 

Tehnologie pentru personalizare: călătorii au încredere în tehnologie și vor să găsească soluții simple și utile, astfel încât dezvoltarea instrumentelor de management hotelier care să satisfacă așteptările sunt esențiale. Stațiile de check-in automate și cheile mobile sunt unele dintre cele mai „relevante și utile pentru tehnologii”, conform Philip Winter, directorul de marketing al lanțului de hostels.

Călătorii inteligente în familie: pe măsură ce perioadele de vacanță se extind pe tot parcursul anului, există mai multe oportunități pentru escapade pe distanțe scurte, care sunt foarte atractive pentru familiile tinere și grupurile de prieteni. Camerele, holurile și zonele comune cu spații ample devin locuri excelente de bun venit pentru familiile care călătoresc să se simtă ca acasă.

Destinații emergente: conștienți de impactul timpului liber și al turismului asupra destinațiilor, călătorii sunt din ce în ce mai atrași să se plimbe prin zonele urbane care au un farmec unic și merită să fie explorate pentru a descoperi planuri în afara circuitului turistic tradițional”, spune Oliver Winter, CEO al a&o.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version