Cinci sfaturi pentru a alege bine un channel manager

Una dintre cele mai importante tehnologii pentru hotel este channel managerul, deoarece îi permite să distribuie camerele simultan între OTA, agenții de turism tradiționale, metasearch-uri și alte platforme cu informații despre prețuri și disponibilitate în timp real.

Problema care apare la hotelier este pe care să îl aleagă dintre toți care există pe piață. Ținând cont de faptul că se urmărește cea mai bună valoare pentru bani și că obiectivul va fi acela de a oferi o experiență bună clientului și de a fi profitabil, SiteMinder detaliază cele cinci aspecte care trebuie luate în considerare înainte de a opta pentru un channel manager sau altul.

  1. Oferă conexiuni bidirecționale?

Conexiunile XML bidirecționale (permit stocarea și transmiterea datelor) sunt vitale pentru a vă asigura că informațiile sunt corecte și actualizate, atât pe extranetul hotelului, cât și pe canalul conectat. De asemenea, este important ca channel managerul să aibă o gamă largă de distribuție, astfel încât hotelul să poată avea acces la sutele de canale de rezervare disponibile, inclusiv cele de pe niște piețe de nișă.

  1. Utilizează un model de inventar grupat?

Inventarul grupat este probabil cea mai importantă caracteristică pe care trebuie să o aibă un channel manager. Folosind această metodă de distribuție, hotelul poate afișa întotdeauna numărul maxim de camere disponibile în toate canalele tale, fără a risca să ai rezervări duplicate, datorită actualizărilor în timp real.

Cinci sfaturi pentru a alege bine un channel manager
  1. Permite integrarea cu sistemele tale actuale?

Cel mai probabil, hotelul folosește diferite tehnologii, cum ar fi: sisteme de administrare hoteliere (PMS), sisteme centrale de rezervări (CRS) sau sistemul de gestionare a veniturilor (RMS), printre altele. În mod ideal, channel managerul pe care îl alegeți ar trebui să se poată integra perfect cu sistemele pe care le utilizezi deja.

  1. Oferă rapoarte complete?

Toate strategiile și succesele obținute în gestiunea hotelului trebuie să aibă un mod de a măsura rezultatele. În caz contrar, hotelul nu va ști ce ajustări trebuie să le faci și când să le faci. Atunci când compari chanel managerii, ideal este să îl alegi pe cel care oferă informații detaliate, cel puțin, cu privire la informații detaliate, cel puțin, cu privire la performanța canalului, câștigurile pe rezervare, volumul rezervărilor și timpul mediu dintre rezervare și sosire.

  1. Au un model de plată flexibil?

Nimănui nu-i place să fie prins într-un contract și, pe bună dreptate. Nu este nimic mai rău pentru un hotel decât să fii nevoit să plătești pentru un sistem care nu dă rezultatele dorite și fără să poți să scapi! Trebuie dată prioritate unei platforme care oferă o perioadă de încercare gratuită de cel puțin două săptămâni, urmată de un model de plată bazat pe o rată pe lună și nu de un contract care te leagă.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version