Un căruț de aeroport pentru a transporta valize nu merită, în mod normal, nicio secundă din atenția noastră, și nici nu ne-am gândi să-i vorbim și să-l întrebăm ce cadouri să cumpărăm… Totuși, compania aeriană KLM a creat robotul său Care-E, un căruț inteligent care te ghidează până la poarta de îmbarcare, are o privire tandră și îți sugerează chiar și ce cadouri să cumperi.
Și este faptul că inteligența artificială (AI) conduce dezvoltarea tehnologiilor inovatoare a căror utilizare în aeroporturi, ca și în industria transportului aerian, permite automatizarea funcțiilor, eficientizarea proceselor și economisirea costurilor, îmbunătățind în acelasi timp experiența pasagerilor. Pe scurt, roboții permit aeroporturilor să ducă serviciile pentru clienți la un alt nivel, să crească eficiența și să reducă costurile de operare.
Videoul arată robotul Care-E însoțind o femeie în aeroportul din San Francisco … tandru ca un cățelus.
Sursă: hosteltur.com