Canabisul, tradițiile islamice, fitnessul social și spa, tendințe wellness pentru 2015

Spafinder Wellness 365 a prezentat cel de-al douăsprezecelea studiu al topului 10 de tendințe în turismul wellness și spa pentru acest an. Previziunile sale sunt unice pe piață pentru ca ofera o viziune imagine de ansamblu al sectorului, care include experiențe de spa, fitness, frumusețe, călătorii, nutriție și bunăstare corporativă, împreună cu detalii privind fiecare tendință.

Managerul său de brand, Mira Kyricos, recunoaște că „în acești 12 ani nu am mai văzut conceptele wellness să aprofundeze atât de mult și să devină atât de globale, să fie atât de semnificative și să evolueze în atâtea direcții surprinzătoare și provocatoare”. Scopul său, adaugă ea, este „de a oferi o resursă solidă și să ajute industria să ia decizii bine informate prin analiza schimbărilor sociale, culturale și economice care hrănesc fiecare tendință„.

O tendință evidențiată în raport și care era de neconceput în urmă cu câțiva ani este adoptarea tot mai mare a canabisului ca sursa de ingrediente și tratamente curative. Pe măsură ce valul de legalizare a marijuanei în scopuri medicale sau de agrement care a început anul acesta în Uruguatva ajunge în alte regiuni ale lumii va dobândi o imagine de bunăstare, cu noi aplicații pentru spa, frumusețe călătorie și yoga.

Pe măsură ce marijuana va fi legalizată, vor crește conexiunile acestei vechi plante medicinal ecu turismul de wellness. Imagine Shutterstock.

Tendințele iau, de asemenea, întorsături neașteptate, cum ar fi creșterea aplicării de tradiții wellness ale lumii islamice; căutarea simplității, de la retrageri unde liniștea cuprinde experiențele „dincolo de stele” la noile „comunități și orașe wellness”, unde valori precum mersul pe jos și cultivarea propiilor alimente sunt în plină expansiune. Iar în tendință „My fitness, my tribe, my life” (fitnessul meu, tribul meu, viața mea) vom vedea cum fitnessul și yoga personalizat vor continua să transforme modul în care oamenii trăiesc, socializează, se îmbracă și călătorește răspunzând nevoilor umane de baza de a face parte dintr-o comunitate adevărată într-o epocă a individualismului.

Topul 10 al tendințelor globale pentru turismul de wellness și spa în 2015 sunt următoarele:

  1. – Baia de pădure: conștiința este cu natura

Conceptul japonez de baie de pădure nu are nimic de-a face cu apa, ci cu o practică simplă: un plimbare tăcută concentrând mintea pe sunete, mirosuri, culori și senzații ale pădurii. Este poetic, dar are, de asemenea, o explicație medicală: substanțele chimice emise de copaci au un impact de durată asupra sistemului imunitar al oamenilor. Prin urmare, se anticipează că în acest an și în următorii vor exista mai multe „terapii forestiere”, mai mulți medici care vor prescrie petrecerea timpului înconjurat de copaci, mai multe programe de băi de padure în tratamentele spa și mai multe resort-uri chic de „păduri și natura sălbatică”.

  1. – Canabis: noi conexiuni de spa și wellness

Legalizarea progresivă a marijuanei, care va avea ca punct de plecare Uruguay în acest an, oferind acestei plante medicinale vechi un uprade al imaginii sale cu profilarea de noi conexiuni între canabis și turismul de wellness. Deci, vom vedea mai multe dispensare de marijuana adoptând imaginea și serviciile spa-urilor, plus turismul medical de canabis cu experiențe de spa de lux; branduri noi de spa de zi de canabis; plus spa-uri care utilizează topice pentru ameliorarea durerii și în produse cosmetice, printre alte inovații.

  1. – Tradiții wellness din lumea islamică: dincolo de hammams și ulei de Argan

Lumea a fost incapabilă să perceapă tot ceea ce tradițiile de wellness din lumea islamică pot oferi, cu cunoștințele lor avansate cu privire la produsele alimentare cu puteri vindecătoare și practici de vindecare și infrumusețare bazate pe natură, cu peste o mie de ani de experiență. Dar, Spafinder Wellness 365 estimează că începând cu acest an mai mulți oameni caută tradițiile nutriționale, de frumusete și de spa ale culturii islamice, cu condimente, cereale și fructe din Orientul Mijlociu și Africa utilizate ca alimente în tratamentele de înfrumusețare, de la lapte de camilă la fructele baobab; în timp ce în spa-uri vor fi oferite mai multe tratamente cu nămol și băi de nisip.

  1. – Revoluție industrială: turism de wellness pentru muncitori

Pauze în timpul programului pentru un masaj gratis în fabrici sau o aplicație pentru smartphone conectată la un program de wellness la sediul central, care amintește camionagiilor care parcurg distanțe lungi opțiuni de meniu mai sănătoase. Încă nu se întâmplă în realitate; de fapt primul val de astfel de programe la locul de muncă s-au concentrat exlusiv pe pozițiile de conducere. Dar pe măsură ce antreprenorii vor lupta împotriva bolilor cronice, obezitate și durerile musculare și de oase, și bolile mintale pot lovi mai dur muncitorii și operatorii, în Spafinder Wellness 365 se așteaptă să vadă mai multe programe concepute pentru ei în viitor, împreună cu o deschidere mai mare față de participarea acestor muncitori.

  1. – Căminuri, comunități și orașe wellness

Noile dezvoltări imobiliare după criză duc conceptul de cămin sănătos mai departe, de la sisteme de purificare a aerului și apă la iluminatul ritmului circadian. Orașele întregi sunt planificate în jurul unui concept wellness de 360 de grade, cu un element de bunăstare aplicabilă nu doar locuințelor, ci și birourilor, școlilor și spitalelor. Sănătatea este acum noua bogăție. Sănătatea este acum noua bogăție.

  1. – Fitnessul meu, tribul meu, viața mea: fitnessul super social

Din ce în ce mai mulți oameni fac din brandul lor de fitness sau sala de gimnastică „viața lor”. Fitnessul social definește pe cine cunoști, cu ce te îmbraci sau unde călătorești. Această nouă realitate socio-culturală este răspunsul la o epidemie globală de singurătate alimentată de o renaștere a urbanizațiilor, gospodăriile cu o singură persoană, un program de lucru prelungit și vieți petrecute în fața ecranelor, care vor continua să incurajeze „fitnessul meu este familia mea”.

  1. – Spa la sosire (și pe ruta): noul ritual de călătorie

Înainte în călătoriile de vacanțe și de afacere a tratamentelor de spa erau percepute ca un serviciu suplimentar de lux. Acum, noul ritual de călătorie include tratamente, și alte experiențe fitness și de wellness, de îndată ce au aterizat sau în drum spre aeroport pentru a combate jetlag-ul său a spori activitatea. Prin urmare, vom continua să vedem dezvoltarea de spa-uri și centre de wellness in aeroporturi, mai multe hoteluri și resort-uri vor oferi masaje gratuite cu check-in-ul, mai multe aplicații online și servicii de concierge vor permite rezervarea cu o ușurință mai mare a masajelor sau cursuri la sosirea la hotel, și mai multe spa-uri vor deschide mai devreme, până mai târziu și chiar 24 de ore, șapte zile pe săptămână.

  1. – Frumusețe hiper-personalizată: „făcut pentru mine” va fi din ce în ce mai important

Nu mai suntem doar consumatori; suntem colaboratori. În fiecare aspect al grijei față de frumusețe apar noi oportunități pentru a personaliza experiența. Vom vedea astfel mai multe branduri utilizând tehnologia informației în magazin pentru a crea soluții personalizate, mai mult coaching de piele online și mai multe spa-uri își vor lăsa clienții să creeze tratamente personalizate.

  1. – Reacția intestinului

„Ascultă-ți intestinul” înseamnă, de obicei, să-ți urmezi cele mai bune instincte, dar este una dintre cele mai importante tendințe pentru 2015; o tendință care încearcă să dovedească faptul că prin modificarea compoziției sale vom putea duce sănătatea și frumusețea noastră la noi niveluri, să îmbunătățească imunitatea noastră, să reducă posibilitățile noastre de obezitate și chiar să creeze o minte fericită și sănătate. În acest an vom vedea, prin urmare, mai multe teste care vor încera să dovedească legătura dintre intestinul nostru și cum ne vedem și ne simțim, cu o proliferare mare a probioticelor în ceea ce bem, mâncăm și punem pe pielea noastră; și mai multe spa-uri (unii fac acest lucru de decenii) vor oferi modalități de a ne însănătoși intestinele.

  1. – Dincolo de stele: redefinirea luxului

Bogăția extraordinară, interesul pentru ceea ce este diferit și nou, zelul pentru documentarea experiențelor epice și căutarea de singurătate și liniste se alimentează o nouă tendință: căutarea de experiențe „dincolo de stele”, unde lumina aerului și spatiul pentru a respira sunt noul lux, și destinațiile autentice și noi vor deveni la modă în lumea călătoriilor. Cu această schimbare industria turismului de lux se confruntă cu provocarea de a se autodepăși pentru a uimi clienții cu oferte și experiențe chiar și mai spectaculoase.

 

Raportul complet este disponibil în format PDF la acest link.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version