Călătoriile de stimulare și reuniunile se vor face în afara regiunilor

Segmentul MICE a început să se reactiveze anul trecut, deși într-un ritm mai lent decât cel al agreementului, și este de așteptat ca în 2022 volumul călătoriilor să fie mai mare, iar cheltuielile să crească cu 38% datorită cererii reprimate, conform previziunilor realizate de Global Business Travel Association (GBTA). Un sondaj realizat de rețeaua mondială Global DMC Partners, arată că planificatorii de călătorii de stimulare încep deja să caute întâlniri și evenimente în afara regiunilor lor. 

 

Cel mai recent Global Destination Index pentru 2021, bazat pe analiza răspunsurilor din partea planificatorilor și revizuirea a aproape 1.600 de cereri de propuneri de întâlniri și stimulente în cele peste 500 de destinații pe care Global DMC Partners le reprezintă, arată care au fost anul trecut cele mai populare destinații în Statele Unite și Europa și în regiunile de interes pentru 2022. 

 

Anul trecut California, Texas, Massachussets (Boston) și Colorado, în această ordine, au fost principalele destinații din Statele Unite, iar pentru anul acesta rămân primele trei. Hawaii apare pe locul patru, iar Nevada (Las Vegas) pe locul cinci. În ceea ce privește destinațiile internaționale, pe primele locuri se află Mexic, Regatul Unit, Spania, Germania, iar locul cinci este împărțit de Italia, Danemarca și Franța.

 

„Deși este important pentru noi să revizuim aceste date în fiecare an, acest an este deosebit de crucial. Partenerii și clienții noștri din întreaga lume ies din momente extrem de dificile și doresc să știe care piețe sunt nu numai sigure, ci și pregătite pentru grupuri și să poată lua decizii informate cu privire la planificarea viitoare”, a declarat președintele și CEO-ul Global DMC Partners, Catherine Chaulet

Fotografie: Maeva Vigier on Unsplash.

 

Datele sondajului arată că, în 2021, planificatorii din Europa au rămas regionali pentru programele lor și acest lucru a fost valabil și pentru clienții americani care au ținut întâlniri pe plan intern sau în Mexic și Caraibe. 

 

Cu toate acestea, explică Catherine Chaulet, privind regiunile de interes pentru 2022, „este clar că planificatorii încep cu adevărat să caute în afara propriilor lor regiuni pentru întâlniri și evenimente. Acesta este un semn grozav ca afacerile încep să se dezvolte și că lumea devine din nou mai accesibilă”. 

Culoarea roșie reprezintă răspunsurile din Statele Unite și cea albastră pe cele din Europa.

 

Pentru clienții din SUA, toate regiunile din afara țării câștigă popularitate până în 2022, cu Europa și Mexic în frunte. Mai exact, topul 5 este condus de Mexic, urmat de Italia, Franța, Spania și Bahamas

 

Același model este observat pentru clienții europeni, deoarece toate regiunile din afara Europei înregistreaza o creștere a popularității, în frunte cu SUA și Canada, urmate de Orientul Mijlociu și Mexic. 

 

Mai multe informații despre MICE în articolul Când vor fi reactivate călătoriile de afaceri, conform GBTA

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version