O tehnologie care va permite accesarea tuturor informațiior necesare în timpul călătoriei și a materialului de lucru prin integrarea în toate dispozitivele. Aceasta este cea mai mare dorință a călătorilor de afaceri, potrivit celei de-a patra ediții a studiului Egencia Business Travel and Technology, publicat de Egencia, o filială a companiei Expedia specializată în segmentul de afaceri. Pentru acest tip de călători, controlul și gestionarea timpului lor reprezintă o prioritate.
Aceasta este o solicitare mai presus de celelalte care au fost luate în considerare până în prezent de către companiile de turism și de transport, cum ar fi îmbarcarea prioritara sau accesul la saloanele VIP ale aeroporturilor. Obiectivul este clar, pentru a reuși ca călătoria sa să fie cât mai eficientă posibil și că această integrare tehnologică care facilitează controlul tuturor detaliilor cu confort.
Raportul a fost comandat de Egencia companiei Northstar și este bazat pe sondajele a 4.521 de călători de peste 18 ani în Australia, Canada, Franța, Germania, Norvegia, Singapore, Suedia, Regatul Unit și Statele Unite, între aprilie și mai 2017.
Accesibilitatea este esențială pentru a rămâne productivă: două treimi din călătorii de afaceri doresc să gestioneze și să își rezerveze călătoriile profesionale pe toate dispozitivele mobile, nu doar pe smartphone-urile lor, subliniind procentul de americani, ceea ce reprezintă 76%.
În plus, 50% dintre respondenți ar evita interacțiunea cu oamenii în timpul călătoriei, cu excepția cazului în care există o problemă, mai mult de jumătate (56%) dintre participanți susținând că solicită pur și simplu accesul la instrumente specifice pentru segmentul de afaceri, care le permit să gestioneze mai multe aspecte de pe dispozitivele mobile.
Sursă: hosteltur.com