Banca intră în afacerea de călătorii

Banca face, de asemenea, o incursiune în afacerea călătoriilor. Cea mai recentă firmă de servicii financiare care a anunțat un parteneriat cu industria turismului este Citigroup, care în această toamnă va lansa Citi Travel cu Booking.com, o nouă platformă de rezervare de călătorii în colaborare cu Booking.com și Rocket Travel. Nu este singura sinergie de acest tip care a apărut în ultima vreme. 

Băncile și firmele financiare au verificat marea atracție a călătoriilor de turism și în ultimele luni s-au înscris pentru a oferi aceste servicii, semn ferm că văd acest segment o ofertă de valoare pentru clienții lor. În acest fel, alianța dintre Citigroup și Booking devine cea mai recentă dintr-o listă care adaugă treptat mai multe companii.

În martie 2021, startup-ul canadian de turism Hopper și firma bancară Capital One, care au lansat în septembrie portalul Capital One Travel, au făcut pasul cu beneficii pentru clienți cardurilor de credit ai companiei financiare, potrivit PhocusWire.

De asemenea, în iulie 2021, aplicația bancară Revolut cu sediul în Regatul Unit, cu peste 16 milioane de clienți în întreaga lume, a lansat serviciul Estancias în alianță cu Expedia.

Prin acest acord cu Expedia, fintech-ul ajunge la acorduri cu cei mai mari jucători din sector și oferă utilizatorilor săi o listă extinsă de hoteluri.

Mai recent, GetYourGuide a anunțat un nou site web de rezervare pentru membrii cardului American Express pentru a accesa inventarul platformei de tururi și activități, precum și anumite experiențe și reduceri.

La rândul său, JPMorgan Chase, care la începutul acestui an a achiziționat agenția de turism de lux Frosch, a anunțat planurile de a lansa ChaseTravel.com mai târziu în acest an, mai întâi pentru clienții săi cu carduri de credit și apoi deschiderea acestuia pentru toți clienții. 

Între timp, pe segmentul călătoriilor de afaceri, banca americană U.S. Bancorp a achiziționat platforma de călătorii și cheltuieili TravelBank în noiembrie anul trecut.

Imagine de Kris pe Pixabay.

Astfel, este clar că băncile văd o mină de aur în sector, așa că încearcă să intre în el datorită potențialului său enorm.

„Călătoriile au fost centrul de greutate al programului nostru Ultimate Rewards timp de un deceniu și rămâne cea mai aspirantă categorie de stil de viață pentru mulți dintre clienții noștri”, a declarat Marianne Lake, co-CEO al Consumer and Community Banking la JPMorgan Chase.

Citigroup

În ceea ce privește noul parteneriat dintre Citigroup și Booking, OTA explică faptul că noul portal va oferi utilizatorilor posibilitatea de a compara opțiunile de hotel, zbor și închirieri de mașini atât pe site-ul web Citi, cât și pe aplicația mobilă.

„Utilizatorii pot plăti călătoria cu cardul Citigroup sau cu punctele lor de fidelitate, cunoscute sub denumirea de Puncte ThankYou, sau o combinație a ambelor”, detaliază el.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version