Lanțul nord-american Marriott International are aproape 3.000 de propietăți în pregătire, potrivit datelor culese la sfârșitul primei jumătăți a anului 2022, jumătate din camere fiind deja în construcție, indicând un impuls puternic al expansiunii sale.
Concret, compania hotelieră indică faptul că, în iunie 2022, avea 2.950 de hoteluri în pipeline-ul său cu peste 495.000 de camere, inclusiv 27.400 de camere aprobate, dar care nu fac încă obiectul unor contracte semnate. Aproximativ 203.300 dintre camerele proiectate erau deja în construcție în al doilea trimestru al acestui an.
„Semnarea de noi contracte a fost accelerată în 2022, arătând un al doilea trimestru record”, a declarat CEO-ul Marriott International, Anthony Capuano. „Am semnat 23.000 de camere în întreaga lume în al doilea trimestru, 30% dintre ele fiind conversii ale brandurilor concurenților noștri”.
Incorporările rezultate din schimbarea operatorului au devenit, explică managerul, „un motor important de creștere, reprezentând și aproximativ 25% din noile adăugări din trimestru”.
Lanțul a făcut publice aceste date cu ocazia prezentării rezultatelor sale economice pentru trimestrul doi din 2022, cu venituri de 5,338 de miliarde de dolari (5,325 miliarde de euro), cu 70% peste aceeași perioadă a anului 2021, și câștiguri de 678 de milioane de dolari (676 de milioane de euro), cu 61% mai mult.
În cadrul rezultatelor trimestrului, CEO-ul Marriott evidențiază datele RevPar, care au depășit nivelurile din 2019 în iunie, si un al doilea trimestru cu ADR-ul la 7% din cifrele pre-Covid și gradul de ocupare medie mondială de 68%.
Pe ansamblul primelor șase luni din 2022, cifra de afaceri a companiei hoteliere a atins 9,537 miliarde de dolari (9,514 miliarde de euro), în creștere cu 75% față de anul trecut, cu un venit net de 1,055 miliarde de dolari (1,055 miliarde de euro), reprezentând cu 157% mai mult. Rezultatele bune, la rândul lor motivate de eliminarea restricțiilor care încă persistau în 2021, reprezintă o bază solidă pentru că lanțul să își continue expansiunea ambițioasă.
Informațiile recente despre expansiunea Marriott:
– Cele mai importante deschideri ale Marriott pentru al doilea semestru
– Așa este debutul brandului W în Grecia
– Marriott deschide primul său hotel Westin în Regatul Unit
Sursă: hosteltur.com