Britanicii au mai multe șanse decât înainte de pandemie să meargă la un agent de turism pentru a rezerva, cu o schimbare semnificativă de atitudine din partea călătoriilor, potrivit unui raport al companiei Flight Center, cu aproape 30 de ani de experiență.
Studiul sau dezvăluie că mai mult de jumătate dintre consumatorii britanici, 54%, ar alege să rezerve cu un agent, mai degrabă decât independent, iar compania se așteaptă ca această cifră să continue să crească pe tot parcurusl anului 2022, pe măsura ce își dau seama de complexitățile pe care le implică călătoriile în era Covid și beneficiul de a avea îndrumarea unui expert pentru a respecta toate protocoalele.
Rezultatul acestui raport sunt în conformitate cu ABTA Travel Trends în 2022.
De când a început pandemia, vârsta medie a clienților deserviți de agenții din Flight Center a scăzut de la 53 la 51 de ani, deoarece călătorii mai tineri au constat că ajutorul și protecția suplimentară oferita de un agent nu sunt prezente atunci când își rezervă componentele călătoriei online.
Înainte de apariția omicronului, compania înregistrarse o revenire spectaculoasă în rezervațiile din Regatul Unit, încurajată de ridicarea semaforului Covid. De fapt, în octombrie, rapoartele sale au relevat că 65% dintre clienții britanici s-au simțit pozitiv în ceea ce privește călătoriile și 91% au spus că vor pleca în străinătate în anul următor, în 2022. Între timp, cei care nu au vrut să audă despre asta din nou rezerva o excursie a scăzut de la 5% la 0,5%.
Acum, din nou, cu o deschidere a restricțiilor pe piața britanică, ianuarie 2022 a devenit luna cu cele mai mari niveluri de solicitări și rezervări de la începutul pandemiei.
În acest scenariu și, desi beneficiile rezervării cu un agent au fost recunoscute în mod tradițional, acestea prezintă acum un interes mai mare datorită importanței planificării tuturor detaliilor din timp și a unei persoane care lucrează ca „ghișeu unic” în care să centralizeze toate îndoielile și să fi controlat toate cerințele.
De la Flight Center mai explică faptul că agentul nu poate ajuta doar în toate aceste aspecte ci și în ceea ce privește rambursările pe care companille au dovedit că nu le pot gestiona singure pentru client atunci când au un volum mare.
Sursă: hosteltur.com