Accor își reorganizează structura în două divizii de afaceri

Grupul hotelier Accor, care operează în prezent un portofoliu de branduri care acoperă toate segmentele turistice, va implementa o schimbare în structura sa organizatorică de la 1 octombrie, stabilind două linii de business specifice. Pe de o parte, divizia s-a concentrat pe hoteluri. Pe de o parte, divizia s-a concentrat pe hoteluri de buget, mid-range și premium, iar pe de altă parte, pe hoteluri de lux și lifestyle. 

Divizia „Economy, Midscale & Premium” va fi formată din șase branduri ale grupului care însumează până la 4.816 hoteluri în întreaga lume și 948 de proprietăți în curs de dezvoltare: Ibis, Novotel, Mercure, Swissôtel, Mövenpick și Pullman. Strategia se concentrează pe accelerarea dezvoltării acestora, mai ales prin francize, a realiza o încetinire a brandurilor și „industralizarea” modelului de operare.

Potrivit celor raportate de lanț, această divizie va incorpora poziții de conducere în Europa, America Latină, Asia-Pacific și Orientul Mijlociu și va fi structurată în jurul a patru sedii regionale cu sediul la Paris, Sao Paulo, Singapore și Shanghai.

În ceea ce privește divizia „Luxury & Lifestyle„, aceasta va fi structurată pe brandul în jurul a patru piloni: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel & MGallery și Ennismore. Această divizie acoperă 488 de hoteluri din întreaga lume și 266 de proiecte în dezvoltare strategia va fi consolidarea brandurilor investind în talent, selectând cele mai bune locații și oferind experiențe unice și inovatoare.

„Schimbarea structurii noastre organizaționale este un pas firesc în transformarea începută cu câțiva ani în urmă, care a transformat Accor într-un grup de asset-light mai agil și eficient. Trecând de la un model generalist la unul multi-specialist, ne propunem să sporim și mai mult atractivitatea Accor în ochii talentului, proprietarilor, partenerilor și investitorilor”, a declarat Sébastien Bazin, Președinte și CEO al grupului hotelier.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version