Grupul francez Accor a prezentat luna aceasta un nou brand de hoteluri lifestyle de nivel mediu cu numele de Tribe. Cu aceasta, există deja 38 de branduri cu care Accor comercializează portofoliul său de aproape 4.800 de unități și mai mult de 700.000 de camere.
Compania franceză, care recent și-a recuperat numele său dintotdeauna, susține că Tribe s-a născut pentru a răspunde unei tendințe actuale și că „astăzi, mai mult ca niciodată, călătorii caută o experiență hotelieră de înaltă calitate la un preț accesibil„.
Este parte a segmentului intermediar, în ceea ce a fost numit lifestyle, hoteluri cu un design foarte atent și cu cele mai noi tehnologii.
Acestea sunt unități care vizează atât călătorii de agrement, cât și călătorii de business „mai interesanți de stil decât de preț”, subliniază Accor.
Printre ofertele sa de servicii, toate vor acea zona de coworking, cafea și ceai gratuit, servicii de închiriere de biciclete sau sală de sport.
Lansare în Australia
Primul hotel Tribe, cu 126 de camere, a fost dechis în orașul australian Perth, lângă grădină botanică Kings Park, unul dintre cele mai mari parcuri urbane din lume.
În plus față de această deschidere, sunt planificate încă zece până în 2022 în Europa și Asia-Pacific, cu un total de peste 1.700 de camere, iar alte 50 de proiecte sunt negociate.
Există deja o dată pentru inaugurarea primului Tribe din Europa. Aceasta va avea loc la mijlocul anului 2019 în Glasgow (Scoția) și va avea 290 de camere.
Directorul de Dezvoltare al Accor, Gaurav Bhushan, a declarat că „portofoliul celor peste 50 de hoteluri care sunt în prezent negociate în următorii ani ne face să credem că marca Tribe va atinge o creștere semnificativă la nivel mondial, inclusiv în destinații cum ar fi Parisul, Londra, Singapore, Dubai sau Bangkok.
Bhushan anticipează că intenționează să implementeze acest nou brand în hoteluri de 150 de destinații internaționale înainte de 2030.
Sursă: hosteltur.com