Lanțul Accor a semnat un acord strategic de colaborare cu Alibaba Group pentru a dezvolta aplicații digitale și programe de fidelizare pentru a îmbunătăți experiența consumatorilor pentru următorii cinci ani. În acest fel, hotelul francez va căuta să-și îmbunătățească poziționarea pe piața chineză.
Accor, care a făcut parte din delegația care l-a însoțit pe președintele Emmanuel Macron în China, a organizat o întâlnire cu gigantul tehnologic pentru a beneficia de cei aproape 700 de milioane de consumatori ai Alibaba.
Integrarea în ecosistemul Alibaba va permite consumatorilor – prin intermediul Fliggy – să rezerve hoteluri, divertisment și să profite de oferta de stil de viață a Accor.
„Salutăm această colaborare strategică recent formată cu Accor ca un alt pas către digitalizarea industriei turismului. Așteptăm cu nerăbdare să le permitem sutelor de milioane de consumatori din ecosistemul Alibaba să descopere lumea și să se bucure de călătorii memorabile și fără stres cu noi experiențe digitale”, a declarat Anghel Zhao, președintele Fliggy și vicepreședinte senior al Alibaba Group.
Prin acest acord „vom putea prezența unei generații mai tinere de consumatori portofoliul consacrat de hoteluri Accor și oferte de viață”.
Accor va oferi de asemeneac consumatorilor și programul „Haoke”, o experiență hotelieră orientată în special către piața chineză, având în vedere că este o certificare care garantează că hotelurile sunt pregătite să primească oaspeți din țară, incorporând mâncăruri și meniuri chineze, personal care vorbește chineza și alte servicii și sisteme de plată care răspund nevoilor acestor călători.
Acordul, explică ei, „va fi fundamental” pentru lansarea programului de fidelizare Accor (ALL-Accor Lives Limitless), întrucât Alibaba va pune la dispoziție baza sa masivă a consumatorilor, „accelerând implementarea de ALL în China și în întreaga lume.”
Importanța Chinei pentru industria turistică globală și această colaborare cheie cu Alibaba vor consolida în mod simbolic legăturile economice dintre China și Franța, oferind în același timp călătorilor chinezi acces la evenimente și beneficii interesante prin ALL – Accor Live Limitless”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și director executiv al Accor.
La rândul său, Daniel Zhang, Președinte Executiv și Director Executiv al Grupului Alibaba, a subliniat că „prin intermediul sistemului de operare al afacerii Alibaba, permitem partnerilor din industria turistică, precum Accor, să-și digitalizeze complet operațiunile de afaceri, de la vânzări până la marketing, creare de brand și managementul membrilor și inovații în serviciu”.
Sursă: hosteltur.com