Zi: 27 februarie 2024

Care companii zboară cel mai mult pe social media

Transporturi
Raportul comScore analizează creșterea implicării companiilor aeriene în rețelele de socializare, precum și platformele care generează cea mai mare implicare. TikTok ocupă primul loc pentru al doilea an consecutiv, iar Ryanair, air Baltic si British Airways conduc clasamentul companiilor aeriene.  Potrivit raportul comScore, cu 21,3 milioane de interacțiuni, Ryanair conduce clasamentul companiilor aeriene în 2023 în ceea ce privește engagement-ul, și anume, compania aeriană care a generat cei mai mulți followeri pe rețelele de socializare. Compania aeriană irlandeză este urmată air Baltic, cu 11,6 milioane, și British Airways, care a avut aproape 4 milioane de interacțiuni anul trecut. Din 2021, companiile aeriene au luat tot mai mult avânt pe aceste platforme, potrivit raportulu...

eDreams spune că două sentințe îi permit să vândă zborurile Ryanair

Intermediari
Agenția turism online eDreams Odigeo continuă lupta cu compania aeriană Ryanair pentru vânzarea biletelor sale de avion, la care transportatorul se opune, la fel cum le interzice și altor OTA-uri, și a declarat că are tot dreptul să le vândă, fiind susținută de două hotărâri ale unor înalte instanțe europene: Curtea Supremă din Spania și Curtea de Casație din Franța, potrivit declarațiilor unor surse din cadrul companiei pentru Hosteltur.  Potrivit sentințelor, "brandurile noastre de turism sunt pe deplin îndreptățite să includă zborurile Ryanair ca parte a ofertei lor extinse, care include aproape 700 de companii aeriene din întreaga lume", a declarat agenția lider pe piața europeană, în legătură cu posibilitatea de a vinde zborurile companiei aeriene, care la rândul său, încheie acord...
Exit mobile version