Zi: 2 ianuarie 2024

Cele mai citite articole de hoteluri în 2023

Blog
În 2023, s-a menținut interesul cititorilor noștri pentru clasamentele lanțurilor și brandurilor hoteliere. Totuși știrea anului 2023 a fost cea a creării unei noi asociații hoteliere pentru a lupta împotriva poziției dominante pe piață a Airbnb și Booking.  Clasamentul celor mai mari 300 de lanțuri hoteliere din lume Clasamentul celor mai mari 10 lanțuri hoteliere internaționale Cele mai bune trei francize hoteliere din lume în 2019 Cele mai mari lanțuri hoteliere din lume Meliá Viena a fost deschis în cel mai înalt zgârie-nori din Austria Hotelverse creează împreună cu Radisson gemeni digitali ai destinațiilor Un hotel de lux devine cămin studențesc Sistemele de clasificare hoteliera: mai multe asemănări decât diferențe între 4 și 5 stele Cele mai puterni...

Grevă de handling la Iberia: zboruri anulate și pasageri afectați

Transporturi
Grupul Iberia, care include companiile Iberia, Iberia Express și Air Nostrum, a anulat 444 de zboruri programate între 5 și 8 ianuarie, din cauza grevei personalului său de handling la sol, care va afecta 45.641 de pasageri. Dintre zborurile anulate în zilele de protest, care coincid cu Boboteaza și reîntoarcerea acasă după sărbători, 270 corespund companiei Iberia, 64 Iberia Express și 110 Air Nostrum.  Greva a fost declanșată de sindicatele CCOO, UGT si USO, după ce Iberia a pierdut serviciul de handling pe mai multe dintre principalele aeroporturi din țară în urma licitației atribuite de administratorul aeroportului Aena în luna septembrie, iar negocierile pentru efectuarea de autohandling pe aceste aeroporturi s-au încheiat fără acord. Schimburi și rambursări pentru clienții afecta...

Inteligența artificială permite agenților de turism să economisească 70% din ziua lor de lucru

Intermediari
Una dintre cele mai importante dezbateri din acest an în sectorul turismului este modul în care acesta va fi afectat de incursiunea inteligenței artificiale (AI). Ei bine, încetul cu încetul, se știu mai multe. Cea mai recentă este că aceasta poate economisi agenților de turism tot timpul și efortul pe care îl fac pentru sarcini administrative, care se estimează la nu mai puțin de 70% din ziua lor de lucru.  Se știe de ceva timp că inteligența artificială este un instrument care "poate oferi multe posibilități profesioniștilor din agenții în activitatea lor zilnică, în timp ce le împuternicește munca, îmbucățindu-le procesele", după cum a declarat pentru HOSTELTUR Josep Beroni, CEO al Beroni, o companie specializată în furnizarea de asistenţă tehnologică pentru sectorul de distribuție d...
Exit mobile version