Zi: 30 septembrie 2022

Efectul de bumerang al pandemiei: Business-ul Vola s-a dublat in ultimul an

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Ridicarea restricțiilor impuse de pandemie și dorința românilor de a pleca mai mult și mai des după o lungă perioadă de interdicții s-au tradus într-o creștere semnificativă a călătoriilor din această vară. Așa cum era de așteptat, Italia este din nou destinația către și dinspre care românii au zburat cel mai mult, potrivit datelor emise de Vola.ro. Urmează zborurile interne (este al doilea an în care destinațiile interne ocupă a doua poziție în topul popularității) și zborurile spre și dinspre Marea Britanie, Spania, Grecia, Franța și Germania. Românii și-au mărit bugetul de călătorii. În 2022 au cumpărat mai multe bilete de avion, la prețuri sensibil mai mari Vola.ro s-a dezvoltat puternic în ultimul an, având o creștere de 152% a venitului net în comparație ...

Thailanda nu va mai cere vaccin sau test antigen din octombrie

Actualitate şi Inovaţie
Începând cu 1 octombrie 2022, călătorii internaționali în Thailanda nu vor mai fi obligați să prezinte dovada vaccinării sau rezultatele testelor antigen, a declarat biroul de turism al țării.  Potrivit Tourism Thailand, "Centrul de management al situației COVID-19 (CCSA) din Thailanda a anunțat încetarea Decretului de urgență COVID-19 la nivel național pe 30 septembrie 2022. Țara nu va mai clasifica COVID-19 drept "boală transmisibilă periculoasă" și va fi redenumită "boală transmisibilă sub supraveghere" începând cu 1 octombrie 2022". CCSA a mai informat că "de la 1 octombrie 2022, călătorii internaționali care vizitează Thailanda nu vor mai fi obligați să prezinte dovada vaccinării sau rezultatelor testelor antigen. Decretul de urgență COVID-19 a fost în vigoare în Thailanda de...

Cum să alegi un mix de canale care stimulează vânzările hoteliere?

Hoteluri
O vizibilitate mai mare în rândul publicului țintă este ceea ce caută toate hotelurile și unitățile de cazare cu planul lor de distribuție, deoarece acest lucru generează venituri mai bune. O strategie bună ar trebui să fie mixtă și să includă nu numai cele mai populare agenții online (OTA) din lume, ci și să acorde atenție celor regionale și de nișă. Cloudbeds oferă o serie de sfaturi pentru a spori rezervările.    Proprietățile care se conectează la șase sau mai multe canale "își triplează veniturile" în comparație cu cele care se conectează la un singur canal, conform datelor clienților Cloudbeds. Sugestia platformei este de a "crea o combinație optimă", care să includă două OTA globale, una din regiune de destinație, două OTA locale și una specializată, două OTA locale și una special...
Exit mobile version