Zi: 28 septembrie 2021

AIR FRANCE KLM a decis extinderea condițiilor flexibile de rezervare a biletelor de avion până la 31 martie 2022

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă În încercarea de a contracara, pe cât posibil, efectele negative și incertitudinea aduse de iminenta amenințare a unui noul val pandemic asupra industriei aviatice, grupul Air France – KLM a decis extinderea condițiilor flexibile de rezervare a biletelor de avion pe toate rutele din portofoliu până la 31 martie 2022. Valabile anterior pentru călătorii până la 31 decembrie 2021, condițiile flexibile de rezervare a biletelor de avion Air France – KLM au fost prelungite până la 31 martie 2022. Printre beneficiile condițiilor flexibile de care se pot bucura pasagerii zborurilor Air France și KLM, se numără și: - Posibilitatea de a schimba gratuit rezervarea, inclusiv data de călătorie și destinația zborului, indiferent de condițiile tarifare la care a fost ac...

Semaforul britanic devine o singură listă roșie și se deschide pentru restul

Actualitate şi Inovaţie
Regatul Unit a anunțat schimbări importante la regulile pentru călătoriile internaționale, reducându-și restricțiile. Luni, 4 octombrie 2021, la ora 04:00, sistemul de semafor roșu, galben și verde se schimbă într-o singură listă roșie de țări și măsuri de călătorie simplificate pentru sosirile din restul lumii marcate ca non-roșii, cu flexibilitate totală pentru cei complet vaccinați, cărora li se va cere un test antigen numai în a doua zi de la sosire. Călătorii din țări, care nu sunt roșii, vor urma reguli în funcție de statutul de vaccinare al rezidenților lor, deși îi recunoaște pe cei din Regatul Unit, Uniunea Europeană și Statele Unite. Cu toate acestea, lista roșie finală care va elimina listele verde și galben nu a fost încă publicată. Ministrul transporturilor Grant Shapps a decl...

Hotelurile din SUA își folosesc cele mai bune arme pentru a rezista

Hoteluri
Întrucât Airbnb și alte branduri de cazare non-tradiționale au concurat cu succes pentru clienții hotelurilor oferindu-le tarife atractive și mai mult spațiu la același preț, hotelierii au fost nevoiți să-și folosească cele mai bune arme pentru a arăta ce le face speciale, pentru a atrage din nou unii din acești clienți. Aceste inițiative includ mai multe avantaje în programele sale de loialitate, promovarea celor ale marilor branduri din sector și a crea servicii unice, precum și sublinierea calității serviciilor pe care călătorii le așteaptă de la un hotel. Clienții, așa cum a declarat David Sangree, președintele Hotel & Leisure Advisors, "caută o experiență mai solidă într-un hotel decât ceea ce pot găsi într-un brand Airbnb sau similar. De exemplu, dacă proprietarul unei proprie...
Exit mobile version