Lună: aprilie 2021

Cele mai mari lanțuri hoteliere din lume

Hoteluri
Dimensiunea pieței hoteliere a înregistrat o creștere robustă de la an la nivel global timp de trei ani, atingând vârful în 2018 înainte de a scădea ușor în 2019, conform raportului "Hotel Industry Worldwide - Statistics & Facts" elaborat de portalul german de statistici, Statista.  Liderii din industrie Marriott International, Hilton Worldwide, InterContinental Group sau Wyndham Hotel Group sunt câțiva dintre marii jucători din industria hotelieră din întreaga lume. În lista celor mai mari companii hoteliere după venituri, Marriott a fost liderul cu o cifră de afaceri de 20,758 de miliarde de dolari in 2018. Lista este completată de Las Vegas Sands Corp. (13.729,00), MGM Resort International (11.763,10), Hilton WorldWide Holding (8.906,00), Caesars Entertainment (8.391,00...

Turismul global a pierdut 140 de milioane de locuri de muncă în 2020, potrivit WTTC

Actualitate şi Inovaţie
2020, a fost, în cuvintele World Travel and Tourism Council (WTTC), "cel mai prost an din istorie pentru acest sector", din moment ce s-au pierdut peste 140 de milioane de locuri de muncă din cauza coronavirusului. Provocarea pentru 2021 va fi recuperarea, cu acțiuni coordonate între țări și consideră vaccinarea "nu ar trebui să fie o condiție de călătorie".  În martie 2020, în ciuda faptului că COVID-19 fusese deja declarat pandemie, WTTC nu-și imagina impactul pe care acesta îl va avea asupra activității turistice și prezicea că 25% din călătoriile planificate vor fi anulate la nivel global și că locurile de muncă în pericol vor ajunge la 50 de milioane, așa cum publică evisionturism. Cu trecerea lunilor, odată cu închiderea globală a frontierelor și cu diferitele restricții pe car...

Google oferă link-uri de rezervare gratuite pentru hoteluri și agenții

Intermediari
Începând din luna martie, hotelurile și agențiile de turism din întreaga lume pot apărea gratuit în link-urile de rezervările de pe Google Travel. Acest lucru a fost anunțat în luna martie gigantul de căutare pe Internet, cu scopul de a oferi o gamă mai largă de hoteluri și preturi, astfel încât utilizatorii să aibă mai multe alternative din care își organizează călătoriile și doresc să rezerve și să stimuleze în același timp industria de turism slăbită din cauza pandemiei.    Până în prezent, Google oferea link-uri pentru rezervări de hoteluri prin Hotel Ads cu informații despre prețuri și disponibilitate în timp real pentru datele alese. "Am constatat că utilizatorii găsesc aceste link-uri foarte utile și ca hotelurile și agențiile le văd ca o sursă valoroasă de potențial clienți", sus...

OMS, împotriva pașapoartelor de vaccinare pentru orice călătorie

Actualitate şi Inovaţie
Organizația Mondială a Sănătății (OMS) consideră că oamenii nu ar trebui să fie obligați să demonstreze că au fost vaccinați împotriva COVID-19 pentru a călători și a avertizat ca pașapoartele de vaccinare vor izola cele mai sărace țări, unde procesul de vaccinare nu numai că este întârziat, dar unii nici măcar nu vor avea acces la vaccinuri, ceea ce pune în pericol imunizarea globală și încurajează apariția de noi variante ale coronavirusului, așa cum a avertizat Fondul Monetar Internațional, cu zile în urmă. Dar directorul programului de urgență al sănătății publice al OMS, Myke Ryan, a spus că, deși este vital să se înregistreze ca o persoană a fost vaccinată "utilizarea acestor informații pentru a permite sau interzice unei persoane să participe la viața de zi cu zi ridică probleme eti...

Principala rețea de agenții din Țările de Jos, D-Reizen, a intrat în faliment

Intermediari
Principala rețea de agenții de turism din Țările de Jos, D-Reizen, s-a închis după ce compania-mamă D-RT Group s-a declarat la data de 6 aprilie în faliment. Ritmul lent al ajutoarele guvernelor și al rambursărilor companiilor aeriene către călătorii ale căror vacanțe au fost anulate la începutul pandemiei a agravat necazurile financiare ale grupului D-RT, după cum a informat compania și a publicat cotidianul olandez DutchNews.nl. "Aceasta este o zi neagră pentru noi", a declarat directorul D-Reizen, Jan Henne de Jin, pentru mass-media locală. "Am avut multe conversații în efortul de a găsi o soluție. Falimentul nostru elimină o parte semnificativă a lanțului industriei turistice olandeză", s-a plâns el. În prezent, compania avea 1.150 de angajați și 285 de agenții de turism răspândite în...

Clasamentul mondial în funcție de veniturile din turism

Actualitate şi Inovaţie
World Travel and Tourism Council (WTTC) și-a publicat clasamentul mondial în funcție de contibuția turismului la PIB-ul național.  Spania a suferit cea mai mare scădere dintre primele douăzeci de țări din lume, urmată de aproape Regatul Unit (62,3%), precum și de China (59,9%) sau Turcia (54,2%), în timp ce cea mai mică a corespuns Braziliei (32,6%), India (36,3%) și Japonia (37%). Contribuția turismului la PIB-ul Spaniei a scăzut de la 14,1% in 2019 la 5,9% în 2020; în Mexic, s-a redus de la 15 la 8,5%; în Italia, de la 13,1% la 7%; în China, de la 11,6% la 4,5%; în Turcia, de la 11% la 5%, sau în Regatul Unit, de la 10,1% la 4,2%. SUA au rămas în frunte în 2020 în ceea ce privește impactul economic generat de turism, în ciuda unei scăderi de 41%, urmată de China, care și-a m...

Concentrarea hotelului pe clientul local și transformarea lui într-o destinație în sine

Hoteluri
Tehnologia este confirmată ca principalul aliat al hotelului pentru a se adapta la o piață care se schimbă mai mult ca oricând, atât pentru a avea o strategie de distribuție agilă care răspunde noilor obiceiuri de cerere, cât și pentru a atrage clientul local într-un mod inteligent, flexibil și creativ, având în vedere că în multe cazuri este ceea ce permite menținerea unui număr mic de hoteluri deschise. Acest lucru a fost confirmat de Frank Trampert, vicepreședinte și director comercial global al Sabre Hospitality Solutions și Stefan Leser, CEO Langham Hospitality Group, la sesiunile online de la ITB Berlin NOW.   Restricțiile de mobilitate, așa cum a subliniat Stefan Leser, "au făcut lumea mai locală, astfel încât hotelurile trebuie să regândească cine pot fi clienții lor, tipurile de...

Israelul va permite accesul turiștilor vaccinați din România, începând cu 23 mai

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Ierusalim, Israel – La mai bine de un an de la închiderea granițelor și după trei valuri pandemice agresive, Israelul a atins imunitatea de turmă în urma vaccinării masive și va permite accesul în țară începând cu data de 23 mai 2021 pentru toți turiștii români vaccinați. Vestea a fost dată în cursul zilei de astăzi într-o declarație comună a ministrului turismului din Israel, Orit Farkash-Hacohen și a ministrului sănătății, Yuli Edelstein. În prima etapă, va fi permis accesul în Israel doar grupurilor organizate. Redeschiderea turistică a Israelului se va face treptat, începând cu data de 23 mai, când primele grupuri de turiști vor avea acces în Țara Sfântă. Călătorilor individuali li se va permite să intre în Israel în cea de-a doua etapă. Care sunt condiț...

Primul aeroport pentru taxiuri aeriene va fi deschis la sfârșitul acestui an

Transporturi
Guvernul Regatului Unit, Primăria din Coventry și Hyundai Motor Group s-au asociat cu Urban Air Port, firma aerospațială din Londra care dezvoltă infrastructura pentru viitoarea mobilitate aeriană urbană, în cadrul proiectului de construcție Air One, primul hub operațional din lume pentru vehicule zburatoare electrice autonome de decolare-aterizare verticale (eVTOL).    Pentru cei mai puțin optimiști, mobilitatea aeriană urbană este încă la zeci de ani distanță. Cu toate acestea, progresele în propulsia electrică, tehnologia de zbor autonomă și rețelele de comunicații 5G vor genera în curând servicii comerciale de drone și astfel vor adăuga o nouă dimensiune transportului urban al viitorului cu drone de pasageri.    Urban Air Port a fost selectat ca și câștigator al Future Flight Chall...

TUI lansează o ofertă de obligațiuni convertible în valoare de 350 de milioane de euro

Intermediari
Consiliul de administrație al TUI Group a aprobat vineri o emisiune de obligațiuni convertible în valoare de 350 de milioane de euro, cu opțiunea de a o crește la 400 de milioane, în cadrul estrategiei sale de a obține lichidități maxime în timp ce așteaptă ca piața turistică să fie reactivată după pandemie.    Este o emisiune de obligațiune senior negarantate convertible în acțiuni nominative ordinare cu scadența în 2028.   Într-un comunicat, TUI explică faptul că intenționează să utilizeze încasările din această oferta de obligațiuni pentru "a îmbunătăți și mai mult poziția sa de lichiditate" pe măsură ce criză COVID-19 continuă și, ulterior, pentru rambursarea diferitelor programe de finanțare semnate de grup.    În acest fel, cel mai mare grup turistic din lume își continuă strat...
Exit mobile version