Lună: iunie 2020

Pachetul turistic sigur: noua configurare adusă de pandemie

Intermediari
Călătoria organizata va fi modelată de trecerea coronavirusului prin sector. Pachetul turistic va încerca să activeze cererea, oferind garanții maxime de flexibilitate pentru a face schimbări și, în același timp, operatorii de turism vor include protocoale stricte - încercând să le armonizeze pe cele proprii cu cele locale - pentru a oferi, de asemenea, clientului liniștea sufletească că oriunde ar merge, hotelul său va respecta toate cerințele de dezinfectare. în plus, acest tip de călătorie poate oferi în aceste circumstanțe excepționale un plus pentru destinații, deoarece acestea sunt mai ușor de gestionat sau de "controlat" decât turistul individual.  În cazul TUI Germania, acesta a lansat opțiunea "risk free" pentru a stimula călătorii să facă rezervări cu liniște sufletească și se...

Vânzările hotelurilor vor scădea cu 50% în 2020 și cu 10% în 2021

Hoteluri
Paralizarea activității turistice va duce la o scădere a cifrei de afaceri a hotelurilor din întreaga lume de între 50 și 55% în 2019, estimează Federico González Tejera, președinte și CEO al Radisson Hotel Group. Atât hotelierul cât și Gloria Guevara, președinte și CEO al World Travel and Tourism Council (WTTC) și Luis Maroto, președinte și CEO al Amadeus, au convenit că recuperarea sectorului va fi "treptată" și că numerele pozitive vor fi văzute începând din 2022.    "Recuperarea Chinei este cel mai bun indicator a ceea ce se poate întâmpla", a declarat González Tejera în cadrul webinar-ului "Perspective Post-Covid" al AED, subliniind că la nivel global "va fi o recuperare lentă".    Pe baza rapoartelor din industria hotelieră, CEO-ul Radisson asigură că "2020 va fi un an cu vânzări...

TUI și Booking încheie un parteneriat pentru a oferi tururi și activități

Intermediari
Operatorul german TUI și Booking.com s-au alăturat pentru a oferi împreună tururi, activități și experiențe odată ce restricțiile de călătorie impuse la nivel mondial din cauza crizei coronavirusului sunt relaxate. Prin acordul încheiat astăzi, clienții lui Booking vor avea acces direct la segmentul de activități al gigantului german și al filialei sale digitale Musement, start-up-ul tehnologic italian pe care l-a achiziționat în urmă cu doi ani, oferind activități în 1.100 de orașe din întreaga lume.  Contractele au fost semnate, iar cooperarea va fi lansată în iulie viitoare, a anunțat TUI într-un comunicat. Prin această colaborare cu Booking, TUI extinde această parte a afacerii, în timp ce clienții Booking vor avea acces direct la un portofoliu de aproximativ 70.000 de excursii, atr...

Lufthansa pierde 2.100 mil. € din cauza pandemiei și începe o restructurare

Transporturi
Grupul Lufthansa a raportat o pierdere substanțială neta pentru primul trimestru al anului de 2.100 mil. €, de șase ori mai mare decât în aceeași perioadă a anului precedent (-342 mil. €) din cauza impactului puternic al crizei fără precedent generate de pandemia de Covid-19 și asta va provoca, de asemenea, o "restructurare necesară" a celui mai mare operator german pentru adaptarea și supraviețuirea la noile realități și condiții de piață. Compania aeriană a acceptat recent condițiile Comisiei Europene de a primi 9 miliarde de euro de la guvernul german de la Fondul de Stabilizare Economică.  De asemenea, Lufthansa a subliniat că amortizările au contribuit la pierderi, cu o încărcare de 266 de milioane de euro pentru deteriorare, având ca sursă aeronavele în afara serviciului. De aseme...

Marriott optează pentru clientul său loial pentru a îmbunătăți recuperarea

Hoteluri
Criza coronavirusului a dat o altă întorsătură scenariului complex al comercializării hoteliere, în care lanțurile mari văd o oportunitate de a-și stimula vânzările directe, pentru care doresc să fie mai aproape ca niciodată de clientul lor loial. Nu este surprinzător, după cum a dezvăluit David Kong, CEO al Best Western Hotel Group, acest segment de cerere reprezintă 50% din afacerea sa. Kong a participat la atelierele online In Sync, organizate de promotorii târgului de investiții hoteliere IHIF. Elementul uman este mai important ca niciodată în experiența de călătorie. Marriott International se angajează, de asemenea, cu acel client, îmbunătățind condițiile programului său de loialitate.  În același forum, Federico González Tejera, președinte și CEO al Radisson Hotel Group, a sublini...

WTTC a lansat primul certificat global de securitate din lume

Actualitate şi Inovaţie
Consiliul Mondial de Turism și Călătorii (WTTC) a lansat primul certificat sanitar și de siguranță din lume. Un certificat care va permite călătorilor să recunoască guvernele și companiile de pe planetă care au adoptat procoale standardizate de sănătate și igienă la nivel mondial. Scopul este a construi încredere și pentru consumatori să călătorească în siguranță.    Companiile de turism vor putea folosi certificatul odată ce au incorporat protocoale de sănătate și igienă descrise de WTTC (mai multe detalii despre procedurile în știrea WTTC lansează protocoale globale pentru a reactiva turismul în siguranță).   După cum au explicat de la această organizație, este pentru prima dată când sectorul privat global se alătură unei inițiative de acest tip, care are ca scop restabilirea încrede...

Hotelurile europene au avut un grad de ocupare de 26% în martie

Hoteluri
În luna martie, hotelurile din Europa au suferit o contracție de 61% a gradului de ocupare, conform ultimelor date ale firmei STR. În Italia, țara cea mai lovită de coronavirus în luna martie, RevPaR-ul a scăzut la 5,52 de euro.    Gradul de ocupare în luna martie a fost de 26,3% (-61,6%), în timp ce tariful mediu zilnic (ADR) a suferit o contracție de 8,1%, până la 96,13 euro și venituri pe cameră disponibilă (RevPar) a scăzut cu 64,7% la 25,27 de euro.    Conform datelor STR, "nivelurile de ocupare absolută și RevPar în Europa au fost cele mai mici din orice lună înregistrată".    Raportul firmei de consultanță arată că, în Italia, ocupația lunii martie a rămas la 6,2%, adică cu 90,8% mai mică decât în aceeași lună a anului 2019. ADR-ul a scăzut cu 22% (89,60€) iar media de RevPaR ...

KLM reia zborurile pe ruta București-Amsterdam din 17 iunie

Actualitate şi Inovaţie
Pe măsură ce statele lumii iau decizia relaxării măsurilor de distanțare socială, compania aeriană KLM Royal Dutch Airlines anunță creșterea graduală a numărului de zboruri și de destinații. Dacă în perioada de vârf a pandemiei KLM a operat între 5 și 10% din totalul de zboruri, până la finalul lunii iulie 2020, compania își propune să ajungă la 30% din totalul numărului de zboruri. Ruta București – Amsterdam este și ea inclusă în aceasta etapă a extinderii zborurilor, iar primul zbor este programat pe 17 iunie 2020. Zborurile vor fi operate zilnic începând cu data de 17 iunie, în condiții extinse de igienă pe tot parcursul procesului de check-in, îmbarcare, derulare a zborului și debarcare. Toate zborurile prevăzute în programul de vară pot suferi modificări în funcție de deciziile...

OMT propune linii directoare pentru a deschide turismul în siguranță

Actualitate şi Inovaţie
Organizația Mondială a Turismului (OMT) a prezentat un set de linii directoare, atât pentru guverne cât și pentru companii, "pentru a le ajuta să redeschidă turismul într-un mod sigur, fluid și responsabil", după cum a explicat secretarul general al acestei entități, Zurab Pololishkavili.  Liniile directoare, care au fost pregătite în consultare cu Comitetul Mondial de Criză pentru Turism, doresc să ajute sectorul turistic să iasă din Covid-19 mai puternic și mai durabil. Acestea urmăresc să diminueze impactul economic, să dezvolte protocoale de securitate și răspunsuri coordonate, precum și să încurajeze inovarea. OMT subliniază necesitatea de a acționa decisiv, de a restabili încrederea și de a profita de inovație și transformare digitală a turismului.  În funcție de momentul restri...

A te lăuda de Covid-free poate crea o criză serioasă de reputație

Intermediari
De când a apărut ideea de certificate Covid-free, acestea au avut numeroși detractori, făcând aluzie la posibilele probleme legale care pot veni din garantarea unui lucru pe care nimeni nu îl poate asigura. Dincolo de asta, merită luat în considerare faptul că a opta pentru acestea ar putea provoca o criză de reputație pentru brand, locație și chiar intermediar, în special pentru grupurile verticale.  Luis Gali, partener de Business Consulting la Ernst & Young și co-fondator al Pangea Travel, a indicat săptămâna trecută în cadrul unui webinar organizat de Facultatea de Turism și Management Hotelier Sant Ignasi, HTSI, sub titlul "Noua relație cu consumatorul după Covid-19". El a considerat că, în fața unui focar de virus, "rețelele sociale ar putea șterge tot ce a fost investit în...
Exit mobile version