Doar 10% dintre europeni încep căutarea într-o agenție fizică

Mediul principal ales de europeni pentru a începe căutările de călătorii, în special zborurile, este o OTA, declarat de 27%, potrivit unui raport elaborat de Sabre Corporation. În acest sens, piața este foarte fragmentată și doar 10% aleg să înceapă ciclul într-o agenție fizică

După agenția online, se află site-ul unei companii aeriene, cu 23%, urmat de un metasearch, cu 17%, și un motor de căutare precum Google, indicat de 15%. „Furnizorii de călătorii experimentează modalități de a-și vinde și comercializa produsele lor, ceea ce duce la o fragmentare mai mare. Pe măsură ce industria devine mai fragmentată, există mai multe site-uri pe care consumatorii ar trebui să le ia în considerare atunci când caută o călătorie și le este din ce în ce mai dificil să găsească o ofertă potrivită”, a declarat Roshan Mendis, director comercial al Sabre Travel Network.

„Sondajul nostru indică faptul că oamenii pornesc din punctele radical diferite atunci când își rezervă călătoriile, de aceea este important ca furnizorii de turism să își pună conținutul la dispoziția călătorilor prin toate canalele, pentru a-și construi încrederea și a simplifica procesul de rezervare”.

Roshan Mendis, directorul comercial al Sabre Travel Network, explică creșterea fragmentării.

Sabre a examinat peste 4.000 de persoane din Regatul Unit, Franța, Germania și Italia care au călătorit în ultimele 24 de luni, pentru a identifica tendințele emergente atunci când cheltuiesc pentru călătorii și rezervarea de zboruri, hoteluri și servicii complementare. Dintre țările chestionate, intenția de a crește cheltuielile au fost mai mare în Italia și Regatul Unit, unde peste 40% dintre respondenți au declarat că vor cheltui mai mult pe vacanțe, comparativ cu 28% dintre călătorii francezi și 30% dintre germani. În comparatie, doar 15% intenționează să-și reducă cheltuielile.

Călătorii s-au arătat, de asemenea, dispuși să cheltuiască mai mult decât oricând pe servicii extra de zbor și hotel, care ar putea îmbunătăți experiența lor de călătorie, cu o medie de 124 €. Călătorii britanici sunt cei care intenționează să cheltuiască mai mult, sunt dispuși să cheltuiască în medie 161 € pentru servicii complementare ale companiilor aeriene și servicii suplimentare hoteliere, cu o creștere de 17% față de cele declarate ca răspuns la o întrebare similară adresată în 2016.

„Călătorii devin din ce în ce mai pretențioși. Ei știu ce vor, ei sunt dispuși să cheltuiască mai mult pentru practic toate aspectele experienței lor de călătorie, iar studiul nostru arată clar că această dispoziție crește de la an la an”, a spus Mendis. „Aceasta reprezintă o oportunitate excelentă pentru toți cei interesați de spectrul călătoriei”. Cu toate acestea, pentru a profita de această creștere a bugetului prevăzută, companiile de turism trebuie să devină vânzătorii mai mult și să investeasca în noi tehnologii și standarde industriale, cum ar fi NDC-ul IATA, pentru a oferi călătorilor ceea ce își doresc pe baza profilurilor unice.”

New Distribution Capability (NDC) al Asociației Internaționale a Transportului Aerian (IATA) este de așteptat să transforme modul de vânzare a călătoriilor, facilitând astfel companiilor aeriene și terților să afișeze conținutul interactiv pe toate canalele, similar cu cel al lui Netflix prin care selectează conținut unic pentru fiecare utilizator, indică compania.

Ce ar stimula cheltuielile mai mult?

Pentru britanici, principalul lucru este încrederea și liniștea. 32% ar cheltui mai mult dacă ar avea certitudinea că au obținut cea mai bună ofertă pentru vacanța lor. Pentru călătorii francezi, obținerea de recompense pentru loialitatea lor s-a dovedit a fi cel mai important aspect, cu 33%. Alte motive menționate au fost: primirea de oferte mai atractive de la companiile aeriene și hotelurile lor (22%), posibilitatea de a rezerva toate componentele călătoriei lor într-un singur loc (20%) și ușurința de a găsi produsele și serviciile pe care le căutau (14%).

Sabre, care procesează anual peste 120.000 de milioane de dolari americani pe călătorii, subliniază că se angajează să sprijine companiile aeriene și agențiile de turism, investind dincolo de NDC-ul IATA pentru a dezvolta o soluție de vânzare cu adevărat cuprinzătoare pe toate canalele, a unui mod care ajuta la rezolvarea complexităților și la utilizarea cât mai bună a tehnologiilor emergente.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version