Turcia, Grecia și Egipt accelerează motorul la World Travel Maket

Trei destinații mediteraneene au apăsat acceleratorul al World Travel MarketTurciaGrecia și Egipt au lăsat în urmă instabilitatea trecutului și caută să-și crească cota anul viitor pe piața emitentă britanică. 

 

Turcia

Bugetul Turciei pentru promovarea turismului este un bun exemplu al acestei tendințe. În 2019, s-au investit 120 de milioane de euro în campanii de marketing, iar pentru anul viitor această cifră va crește la 180 de milioane de euro.

 

Iar previziunea este să ajungă la 220 de milioane de euro in investiții în promovarea turismului în anul 2023

 

Aceste date au fost dezvăluite la World Travel Market de la Londra de noua Agenție de Promovare și Dezvoltare a Turismului din Turcia, o entitate centralizată lansată anul acesta, unde sectorul public și cel privat participă în comun. 

 

Piețele principale ale Turciei sunt Rusia, Germania și Regatul Unit, deși destinația urmărește să atragă noi călători de pe piețele de lungă distanță. 

 

Grecia

în ultimii trei ani, țara a incorporat aproape 52.000 de noi paturi hoteliere, ceea ce a crescut capacitatea destinației cu 6,6%, după cum a explicat la târgul din Londra ministrul turismului din Grecia, Harris Theocharis. Această nouă ofertă include 132 de noi hoteluri de cinci stele

Standul Greciei la World Travel Market din Londra.

 

În plus, în următorii cinci ani se vor investi 6.200 milioane de euro în creșterea capacității hoteliere, proiecte noi și renovări ale infrastructurii actuale de cazare, potrivit ministrului. 

 

Trebuie menționat că grupurile de turism Jet2 și TUI au anunțat planuri de creștere în Grecia pentru anul viitor, adăugând mai multă capacitate aeriană din Regatul Unit la destinații de vacanță precum Corfu, Creta, Kos, Rodos, Lesvos, etc. 

 

Egipt

Țara terță care dorește să decoleze definitiv pe piața britanică, după ce a lăsat în urmă problemele de insecuritate din ultimii ani, este Egiptul. 

 

Anul trecut, țara a primit 11,4 milioane de turiști, iar creșterea de pe piața britanică a fost de 30%, după cum au raportat autoritățile egiptene de turism la World Travel Market. 

 

Se estimează că aceste cifre vor continua să crească în urma anuntului recent privind redeschiderea zborurilor între Regatul Unit și stațiunea turistică Sharm El-Sheikh, suspendate timp de patru ani. 

 

Grupul TUI a început să vândă excursii în săptămâna trecută spre destinația Mării Roșii, cu primele plecări programate pentru luna februarie. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version