Se simt britanicii în siguranță atunci când călătoresc în străinătate?

Călătoriile în străinătate pot fi o experiență interesantă, dar pot genera, de asemenea, o anumită incertitudine sau anxietate. Ce factori influențează încrederea călătorilor și ce măsuri pot lua companiile de turism pentru a o spori? Acestea sunt câteva întrebări la care ABTA, asociația agențiilor de turism din Regatul Unit, a încercat să răspundă în primul său Index al încrederii în turism. 

Indicele, lansat în Cadrul Convenției ABTA Travel 2023 de la Bodrum, Turcia, măsoară gradul în care piața britanică a turismului extern se simte sigură atunci când călătorește în străinătate, cu un prim scor de +41. Aceasta înseamnă că 61% dintre respondenți au declarat că au un nivel ridicat de încredere (7-10 pe o scară de 10 puncte), în timp ce 20% au declarat că au un nivel scăzut de încredere (1-4).

Un turist britanic relaxându-se pe plajă. Sursă: Arhiva Hosteltur.

Cu toate acestea, încrederea variază în funcție de grupa de vârstă și de tipul de călător. Cei care călătoresc cu pachete (+70) și cei care fac rezervări cu profesioniști în turism (+72) sunt cei mai încrezători, urmați de persoanele cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani (+53) și de familii (+52). Persoanele de peste 65 de ani sunt cele mai puțin încrezătoare (+33).

Indicele identifică, de asemenea, domeniile în care companiile de turism pot lua cele mai eficiente măsuri pentru a crește nivelul de încredere al clienților. 

„Prin lansarea indicelui nostru de încredere în călătorii, intenționăm să oferim o măsură anuală a încrederii pe care oamenii o au în ceea ce privește călătoriile în străinătate și de ce, astfel încât industria să poată profita de sentimentul pozitiv„, a declarat Graeme Buck, directorul de comunicare al ABTA, cu ocazia lansării statisticii, care provine din sondajul Holiday Habits 2023 realizat de patronat.

Trebuie remarcat faptul că acest sondaj a fost realizat în perioada în care au existat valuri de căldură extremă în mai multe destinații, precum și în perioada în care rețeaua de control al traficului aerian din Regatul Unit nu a funcționat. Și, prin urmare, ABTA consideră că un scor de +41 arată un pozitivism remarcabil în rândul populației britanice.

Stimulatorii încrederii călătorilor britanici

  • Faptul că știu că au un pașaport și/sau o viză valabilă: 67%
  • Încheierea unei asigurări de călătorie: 54%
  • Posibilitatea de a se întoarce acasă în cazul în care compania de turism dă faliment: 53%
  • Cunoașterea prețului total în avans: 49%
  • Protecția financiară în cazul în care compania de turism dă faliment: 49%.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version