Sabre Corporation a anunțat săptămâna trecută lansarea noului său airline storefront, un instrument care permite compararea ofertelor companiilor aeriene mai complexe în canalul indirect. Cu capacitățile noului instrument, disponibile prin intermediul API-urilor de cumpărături ale tehnologiei, comercianții cu amănuntul de turism pot profita de acesta pentru a construi un magazin personalizat sau „vitrină” și pentru a îmbunătăți experiența clientului. Sabre se așteaptă să lanseze o nouă capacitate pentru agențiile de turism prin Saber Red 360 în următoarele săptămâni.
Sabre indică faptul că, companiile aeriene se confruntă cu provocarea diferențierii ofertelor lor pe canalul indirect. „În același timp, cumpărătorilor și vânzătorilor de călătorii le lipsește o modalitate eficientă pentru a compara valoarea Economy, Premium, Fly Anytime, Business Extra și zeci de alte nume de clase tarifare specifice unei companii aeriene.
Noul airline storefront, alimentat de API-urile pentru cumpărături ale Sabre, oferă „rafturi” digitale care organizează lățimea și profunzimea ofertei unei companii aeriene pe un ecran paralelă pentru a ajuta călătorii să vizualizeze diferitele opțiuni în funcție de nevoile lor.
Pentru companiile aeriene, noul airline storefront permite oportunități de diferențiere și comercializare în canalul indirect, cu rezultate de căutare de zboruri care afișează mai multe oferte de produse pentru un zbor individual. Pentru cumpărătorii de călătorii, permite compararea eficientă a cumpărăturilor între diferite opțiuni de zbor, ajutând călătorii să aleagă cea mai potrivită ofertă.
Wade Jones, manager de produs la Sabre Travel Solutions a afirmat „Noul airline storefront al Sabre nu numai că permite companiilor aeriene să-și comercializeze în mod eficient produsul unic pe canalul indirect, ci îi ajută și pe cumpărătorii de călătorii să comunice întreaga valoare a ofertei”.
Sursă: hosteltur.com