Principalele riscuri pentru sectorul de agrement și ospitalitate în acest an

Recuperarea sectorului de agrement și ospitalitate după criză Covid-19 este departe de a fi completă. Aproape jumătate dintre companiile intervievate de WTW (fosta Willis Towers Watson) în cadrul unui studiu sunt încă la o anumită distanță de situația de dinaintea pandemiei. Potrivit acestei analize, tehnologiile în evoluție și schimbarea comportamentului consumatorului reprezintă noi provocări.

47% dintre respondenți consideră că există un deficit de competențe ca urmare a exodului de muncitori din acest sector. 46% dintre respondenți au fost afectați de creșterea numărului de activități de agrement la domiciliu. 46% dintre respondenți se concentrează mai mult pe îmbunatatirea marjelor în următorii doi ani decât pe creșterea vânzărilor, o prioritate pentru doar o treime dintre managerii chestionați.

Pe de altă parte, 52% afirmă că creșterea concurenței din afara sectorului este unul dintre cele mai mari obstacole în calea realizării obiectivelor lor strategice.

De la aplicațiile de livrare la domiciliu până la trakerele de fitness, noii furnizori caută să perturbe modelele tradiționale de afaceri din domeniul agrementului și al ospitalității și să reducă cota de piață”, conchide analiza.

70% afirmă că accelerarea proceselor de digitalizare este cea mai mare moștenire pe termen lung a pandemiei.

Acest lucru este cuprins în noul raport de cercetare al WTW, Global Leisure and Hospitality Risk Outlook, care analizează cele mai importante riscuri cu care se confruntă industria în acest an.

Restaurantele, printre alte companii consultate, recunosc că se confruntă cu probleme importante în ceea ce privește riscurile și transferul riscurilor.

La studiu au participat peste 600 de directori executivi și manageri de risc, operațiuni sau conformitate din companiile industriale din întreaga lume, cu o cifră de afaceri de peste 300 de milioane de dolari.

Evoluția tehnologiei și schimbarea comportamentului consumatorilor reprezintă noi provocări pentru marile companii din acest sector, în timp ce acesta continuă să sufere de pe urma impactului pandemiei.

În acest context, potrivit raportului WTW, managerii sunt foarte conștienți de riscurile la care sunt expuși, dar nu sunt mulțumiți de acoperirea oferită de polița de asigurare. 52% spun că aceasta nu acoperă costurile de întrerupere a activității în cazul in care sunt nevoiți să închidă. Doar 28% au sub control cauzele profunde ale riscurilor cu care se confruntă.

Mulți dintre managerii marilor lanțuri hoteliere, ai centrelor de sănătate și wellness, ai atracțiilor și locațiilor turistice, ai barurilor, cluburilor, restaurantelor și ai altor companii din sector, care au participat la sondaj, asigură că se confruntă cu probleme importante privind riscurile și transferurile acestora.

„Companiile din sectorul hotelier și de agrement continuă să resimtă efectele crizelor globale succesive și ale schimbărilor în comportamentul consumatorilor”, explică Juan Carlos Tárraga, șeful departamentului Travel & Tourism din cadrul WTW.

De asemenea, 69% dintre respondenți consideră că nu au access la soluții adecvate de asigurare și transfer al riscurilor. De asemenea, se arată că 56% dintre respondenți nu dispun de instrumente și cunoștințe adecvate de gestionare a riscurilor.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version