Principalele provocări ale călătoriilor de business în 2021

Cu speranța pusă în vaccinare, sectorul turistic este încrezător că în curând restricțiile privind mobilitatea vor fi ridicate sau cel puțin relaxate, iar călătoriile vor fi reluate. Segmentul de vacanță va fi primul care va decola, conform previziunilor diferitelor entități, în timp ce segmentul corporativ, va avea nevoie de mai mult timp. Dar, odată ce vor face acest lucru, călătoriile de business vor fi mai responsabile, durabile și sigure și vor fi conduse de noile tehnologii, potrivit experților de la SAP Concur, un furnizor de soluții integrate de gestionare a călătoriilor. 

Călătoriile de business se vor relua treptat în acest an și, potrivit unei analize a SAP Concur, acestea vor fi principalele caracteristici pe care le vor prezenta:

– Mai multă preocupare pentru sănătate. Companiile vor solicita angajaților să respecte regulile guvernamentale, cum ar fi carantinele înainte și după călătorie. Utilizarea măștilor va fi menținută și în timpul călătoriei va fi necesar funrizarea de documentație care să arăte că toate reglementările sunt respectate. Potrivit SAP Concur, principalele preocupări ale angajaților la nivel global sunt infectarea familiilor lor (55%) sau a lor (53%) în timpul unei călătorii de business.

– Durabilitatea va fi primordială. Călătorii solicită din ce în ce mai mult că recuperarea călătoriilor să ia în considerare de la o amenajare mai eficientă a scaunelor la un combustibil jet cu emisii reduse de carbon.

Raportul citează ca exemplu, achiziționarea de combustibil durabil pentru aviație a Microsoft pentru a reduce poluarea din zborurile cele mai frecvente de angajații săi.

În 2021, călătorii vor petrece mai mult timp la destinații; Aceștia vor folosi cardul de îmbarcare digital și aplicațiile de gestionare a itinerariului. În plus, vor opta pentru restaurante care oferă mâncare locală și vor folosi hoteluri care sunt mai ecologice. De asemenea, vor căuta soluții care să urmărească și să compenseze cu usurință emisiile.

Preocuparea pentru sănătatea angajaților va fi importantă la reinițierea călătoriilor corporative.

– Transformarea digitală se va accelera semnificativ. Multe companii se aflau în fazele timpurii și medii ale acestui proces, când a lovit pandemia.

– Automatizarea va fi esențială, în special atât timp cât companiile întrețin modele hibride de lucru la distanță. Din ce în ce mai multe companii se vor baza pe algoritmi IA (Inteligența Artificială) pentru a lua decizii rapide. Aceasta include gestionarea cheltuielilor în timp aproape real pentru îmbunătățirea gestionării bugetului și a lichidității, creșterea conformității și eliminarea erorilor și maximizarea profitabilității.

– Siguranța angajatului nu va reveni doar departamentului de resurse umane. Aceasta va implica alte domenii, cum ar fi călătoriile, care sunt supuse mai mult decât oricând pentru a asigura sănătatea și siguranța executivilor care călătoresc.

– Sejururi mai lungi. Călătoriile rapide nu mai sunt la fel de accesibile pentru călătorii de business ca înainte de COVID-19. Fără limitele de prezența fizică în companii, sejururile mai lungi vor fi o opțiune populară atât pentru călătorii de business, cât și pentru cei de leisure.

– Pașapoartele digitale de sănătate și coridoarele de călătorie vor fi generalizate. Vaccinurile vor crește încrederea călătorilor, a furnizorilor și a guvernului. Se așteaptă ca testele rapide să fie mai precise și mai răspândite, permițând redeschiderea sectorului.

Pașapoartele digitale de sănătate, care prezintă vaccinul călătorului sau starea de testare negativă, împreună cu coridoarele de călătorie, vor apărea pe măsură ce trecem la un nou normal în călătoriile globale.

– Întreprinderile mici și mjiloci vor continua să facă reduceri. Distribuția vaccinului nu va fi suficientă pentru multe IMM-uri care se luptă să supraviețuiască. Mulți vor avea capacitatea de a crea și de a susține cererea susținută de investiții în soluții tehnologice care ajută la economisirea costurilor.

– Va schimba modul în care se fac afacerile. Pandemia a creat un nou context pentru comerț: lacunele de piață au creat oportunități pentru noi afaceri. Mai multe IMM-uri vor îmbrățișa comerțul digital, creând noi opțiuni pentru ca oamenii să „cumpere local”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version