Piața de distribuție a scăzut cu 81% în Germania în vara anului 2020

Datele de la operatorii de turism germanii și agențiile de turism, inclusiv OTA, reflectă o scădere a vânzărilor în anul turistic 2019/20, pe care această piața îl încheie în octombrie, de 67% o scădere mai pronunțată în vara anului 2020, când a ajuns la 81%, conform datelor din raportul TDA Travel Intelligence, întocmit de firma de consultanță Travel Data + Analytics

 

Între timp, în sezonul de iarnă 2019/2020, care s-a desfășurat între noiembrie și aprilie, mult mai puțin afectat de COVID-19, scăderea rezervărilor a fost de 35%

 

Luna octombrie, cu care se închide sezonul estival, începuse bine pe piața germană, odată cu ridicarea restricțiilor privind călătoriile în străinătate de către biroul german de externe la 30 septembrie, atfel încât în cursul lunii a fost posibil să începeți rezervarea destinațiilor pe distanțe lungi. 

 

Raportul indică faptul că ambele aspecte au fost reflectate în cifrele din octombrie, dar după creșterea infecțiilor, revenirea restricțiilor a continuat să deterioreze activitatea sectorului. 

 

Odată cu succesiunea de deschideri și noi închideri, la final, octombrie 2020 s-a finalizat cu o scădere de 78% și a adăugat mai multe pierderi la soldul global al verii 2020, care s-a finalizat cu o scădere de 81%. 

 

Privind spre iarna 2020/21 s-au înregistrat câteva rezervări noi, dar a existat, de asemenea, o proporție ridicată de anulări ale călătoriei pentru acest sezon de joasă, lăsând un sold negativ în bilanțul lunii în acest sens. La sfârșitul lunii octombrie, acest sezon de iarnă a acumulat o reducere de74% față de anul precedent, deși cu opt puncte procentuale peste luna precedentă. 

 

„Situația economică în distribuția călătoriilor rămâne extrem de tensionată. Cu toate acestea, vedem, de asemenea, ca semnalele pozitive se reflectă direct în comportamentul rezervărilor: în noiembrie, doar anunțul vaccinului a provocat un salt în noi rezervări pentru sezonul estival 2021 – pentru vacanțele de vară din iulie și august aproape că s-au dublat-„, a spus Alexandra Weigang de la Travel Data + Analytics. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version