Patru consecințe ale pandemiei care vor schimba industria hotelieră

După mai bine de un an și jumătate de izolare, consumatorul și-a consolidat o nouă concepție despre viață, dar și noi gusturi și obiceiuri, care își schimbă drastic viziunea asupra a ceea ce ar trebui să le ofere cazarea, de la conceptual la cel mai cotidian. Hilton a produs un raport global care a identificat patru schimbări majore de paradigmă, rezumând un mare număr de cerințe specifice. 

Pandemia de COVID-19 a schimbat totul. Iar asta include și oamenii. Acest lucru este verificat în realitatea zilnică și este, de asemenea, asigurat și detaliat de lanțul global Hilton în cel mai recent raport al său „The 2022 Traveler: Emerging Trends and the Redefined Traveler”. „În doi ani, viețile oamenilor au fost modificate drastic și asta i-a schimbat radical pe oameni„, spune studiul.

Munca grupului hotelier merge de la particular la general, adică, în primul rând, identifică un număr mare de cerințe noi care au apărut în lumina „noii normalități”, apoi rezumă în patru schimbări de paradigmă majore în societate și în industria hotelieră.

Pentru Hilton, noul călător va căuta „să se conecteze din nou” cu afectele și lumea lor în 2022.

Care sunt aceste noi cereri specifice bazate pe schimbările produse în vremuri de pandemie? În acea mare masă de date, apar nenumărate locuri, dar raportul contabilizează unele dintre ele (cele pe care le consideră cele mai reprezentative și primesc un răspuns de la Hilton). De exemplu, el afirmă că oamenii au făcut apel la antrenamente prin intermediul aplicațiilor de acasă, adoptând nu numai noi rutine de exerciții, ci și o nouă abordare a conceptului de exercițiu: a schimbat modul în care, unde și când să facă exerciții fizice în timpul călătorilor. Și a fost modificată și viziunea asupra bunăstării, ceea ce obligă la o revizuire a propunerilor holistice ale hotelurilor.

Astăzi, cu granițe mult mai deschise, se pare că au trecut anii, dar până acum câteva luni, izolarea i-a determinat pe mulți să încerce diferite mode culinare, cum ar fi coacerea pe bază de aluat și multe alte produse. În consecință, susține Hilton, pasagerul astăzi cere aventuri gastronomice noi și mai mari și, în plus, a schimbat unele optțuni tradiționale: vânzarea de tequila o depășește semnificativ pe cea a bourbonului tradițional.

Pandemia a schimbat perspectiva oaspetului, chiar față de cum, cât și unde să facă exerciții fizice.

În plus, sectorul se găsește astăzi în fața unui călător mult mai conștient asupra mediului și solicită sustenabilitate din partea furnizorului când vine vorba de experiența: ei caută „de la gătitul în cuptoare solare până la explorarea utilizării biciletelor electrice”.

De asemenea, oamenii s-au dedicat îmbunătățirii caselor lor (cu proiecte creative și plante), în care au petrecut ore foarte lungi, iar asta a schimbat și așteptările în ceea ce privește designul hotelului. Și s-a îmbunătațit relația cu animalele de companie, ceea ce îi va motiva acum pe pasageri să călătorească cu ele. Ca răspuns, hotelurile dezvoltă parcuri pentru câini și stimulente speciale.

Și, în sfârșit, ei asigură că nevoia de încredere este promovarea programelor de loialitate, ceea ce conduce „la personalizare și beneficii mai mari pentru clienți”.

În acest sens, Chris Nassetta, președinte și CEO al Hilton, a asigurat: „Lumea și industria hotelieră au trecut prin multe în ultimii doi ani. Și, după cum am descoperit în acest raport, nevoile și interesele călătorilor s-au schimbat și ele. La Hilton, ne-am concentrat incredibil de a oferi experiențele pe care oaspeții noștri le caută, prin toate suișurile și coborâșurile cu care ne-am confruntat. Privind în perspectivă, sunt optimist cu privire la ceea ce ne așteaptă; călătoriile se întorc cu siguranță și suntem foarte încântați să construim pe acest impuls„.

Cele patru elemente cheie

Dar, așa cum se indică, aceste noi cerințe pot fi înțelese prin intermediul a patru chei mari care le rezumă și le interpretează. În acest sens, raportul o citează pe Kate Cummins, Psy.D, psiholog și clinician, care a declarat: „Impactul pandemiei asupra industriei călătoriilor este bine documentat. Cu toate acestea, este la fel de important să recunoaștem impactul psihologic pe care pandemia l-a avut și va continua să aibă asupra călătorilor în anii următori. Călătorul s-ar fi schimbat, dar beneficiul călătoriei rămăne același: o mai mare sănătate emoțională și bunaătare, iar după doi ani grei, asta este tot ceea ce avem nevoie”.

Primul din aceste noi cadre este că, în ciuda haosului cauzat de pandemie, „oamenii au găsit eficiență și vor căuta același lucru în călătorii”, iar acest lucru este legat de implementarea noilor tehnologii, de exemplu în procesul de check-in și check-out, acum fără contact și cu chei digitale.

Al doilea este că „accentul general asupra sănătății se va extinde dincolo de sala de sport”. „Odată cu reinventarea locului de muncă și adoptarea de noi rute și obiceiuri, călătorii vor căuta mai multă stabilitateș și echilibru în programul lor de călătorie”, susțin aceștia. 

Pe de altă parte, „lucrurile noi” încercate în timpul izolării au generat „pasiuni noi” care, la rândul lor, modifică preferințele din ce în ce mai rafinate, care necesită mai multe informații.

Și, în sfârșit, „un nou sentiment de afecțiune” care „se așteaptă să se întărească”. Și, efectiv, pandemia a despărțit familii și prieteni, „ceea ce „dă naștere unei prioritizări a călătoriilor pentru reuniuni de familie”, o căutare a reconectării cu acele afecțiuni, societate și mediu, care ar urma să fie consolidată în 2022.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version