Paradoxul pieței emitente germane: vânzări record cu -17% din clienți

În Germania, anul acesta are loc un paradox: turoperatorii și agențiile de turism înregistrează vânzări record, ceea ce este bine în principiu, dar în același timp au pierdut -14% din clienți în timpul verii și -17% în extrasezon. Toate acestea în ciuda faptului că în această toamnă/iarnă se înregistrează mai multe rezervări timpurii, iar capacitatea transportului aerian este mai abundentă, potrivit Travel Data & Analytics (TDA).

Spre deosebire de toamna anului 2022, când inflația ridicată și creșterea prețurilor la energie au afectat vânzările de călătorii, piața turismului de outbound din Germania pare să lase deoparte grijile financiare legate de costurile mai mari și să se grăbească să profite de ofertele de vacanță pentru viitorul sezon de iarnă, după cum a raportat fvw.

În această iarnă, vor călători mai puțini germani, dar vor plăti mai mult. Sursă: Hosteltur.

Potrivit cercetătorilor de la TDA, veniturile din vânzări sunt cu 6% mai mari decât în aceeași perioadă din 2018/19 și cu până la 57% peste nivelurile slabe din toamna anului trecut. „Situația rezervărilor este foarte bună”, a declarat Willi Verhuven, seful Alltours, reflectând starea de spirit pozitivă în rândul turoperatorilor.

Creșterea prețurilor pentru sezonul de iarnă

Experților le este foarte clar că actuala creștere a veniturilor se datorează creșterii prețurilor medii și nu creșterii numărului de rezervări, iar tendința va continua și în această iarnă. Alltours, de exemplu, se așteaptă la o creștere a prețurilor cu 5-10% în timp ce TUI se așteaptă la o creștere a prețurilor cu 4-5% pe toate piețele sursă importante.

„Nu toate gospodăriile din Germania îi pot permite o vacanță cu turoperator în acest an”, au declarat cercetătorii de piață de la Travel Data & Analytics.

Iar cei care pot face acest lucru fac rezervări din ce în ce mai devreme: „La începutul anului am observat că mulți dintre oaspeții noștri își făceau rezervările cu mult timp în avans„, a comentat Detlef Schroer, directorul de vânzări al Schauinsland-Reisen. „Această tendință continuă și în timpul iernii”, a dezvăluit purtătorul de cuvânt al turoperatorului. Dar este o tendință relativă, deoarece anticiparea nu este niciodată la fel de mare ca în trecut.

Mai multe informații despre piața germană:

– Rezervările de călătorie în avans revin în forța pe piață de outbound germană

Rezervările pentru iarnă din Germania, cu 3% mai mici decât în 2019

Încetinirea vânzărilor în Germania: schimbare de tendință?

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version