Modul în care turiștii din Asia-Pacific își planifică călătoriile

Călătorii din țările din Asia-Pacific apreciază personalizarea și autenticitatea în călătoriile lor într-un mod important. Cu toate acestea, există diferențe notabile între profilurile acestor turiști în funcție de locurile de origine. Acest lucru este reflectat în raportul „Journey of Me Insights: What Asia Pacific Travellers Want”, elaborat de Amadeus și firma YouGov

Asia-Pacific este cea mai mare piață din lume, cu peste 4 miliarde de oameni, 60% din populația lumii, potrivit studiului, care a intervievat 6.870 de persoane din 14 piețe din această zonă geografică și care au făcut o excursie internațională în ultimele 12 luni.

Una dintre caracteristicile care definesc cel mai bine cerințele acestor călători este personalizarea. Potrivit studiului, 64% ar fi deschiși împărtășirii de informații personale, în schimbul unei experiențe de călătorie mai personalizată.

Cu toate acestea, ei stabilesc limite. Ei sunt din ce în ce mai sensibili în ceea ce privește intimitatea lor în orice moment, un factor care trebuie luat în considerare de către furnizorii de călătorii, potrivit raportului. Acesta este un model împărtășit de diferite teritorii, deși unele diferențe sunt apreciate. În timp ce 80% din indonezienii și 78% din taiwanezi sunt dispuși să-și împărtășească informațiile personale, doar trei din zece călători japonezi sunt dispuși să faciliteze datele lor furnizorilor de călătorie.

Modul în care turiștii din Asia-Pacific își planifică călătoriile

Împreună cu personalizarea, ei apreciază autenticitatea. Astfel, atunci când vine vorba de inspirare și planificarea rutelor, călătorii din Asia-Pacific optează pentru recomandări online sau pentru comentarii de la cunoștințele lor, în fața imaginilor broșurilor de călătorii sau a feed-urilor de pe conturile personale ale celebrităților.

Marea majoritate a respondenților ar fi interesați să primească recomandări în orice moment al traseului lor, deși acest lucru diferă în funcție de țară. Malaysienii preferă sugestii care le permit să economisească bani, în timp ce vietnamezii preferă acelea care contribuie la asigurarea siguranței acestora.

Există, de asemenea, variații atunci când aleg cele mai adecvate canale pentru primirea informatiilor. 62% dintre australieni si 70% din neozeelandezi doresc să le primeasca prin e-mail, în timp ce chinezii preferă serviciile de messenger precum WeChat (41) și jumătate din totalul călătorilor thailandezi ar dori să fie contactați prin intermediul mediilor sociale de comunicare.

 

Varierate de profiluri

Pe de altă parte, studiul identifică o mare diversitate de profiluri, comportamente, nevoi și preferințe în rândul călătorilor, în funcție de fiecare zonă geografică. Deși 70% dintre japonezi nu a folosit niciodată serviciile așa-numitei economii colaborativeaproape jumătate dintre călătorii indieni spun că o fac „adesea” sau „foarte des”.

Utilizarea limbilor marchează, de asemenea, o diferență remarcabilă. Pentru 84% dintre călătorii din Singapore este foarte important să găsească personal de serviciu în destinație care să vorbească o limbă pe care o înțeleg, o problemă care îi preocupă pe 4% din turiștii din Hong Kong.

Potrivit lui Albert Pozo, președintele Amadeus Asia-Pacific, „când vorbim despre ‘călătorul din Asia Pacific’, acesta nu există într-adevăr ca atare. Diversitatea pe care o vedem prin nationalitățile din această regiune este uimitoare. Mai mult decât atât, cercetarea noastră a arătat că preferințele, comportamentele și cerințele călătorilor variază enorm de la o țară la alta. Industria trebuie să se confrunte cu aceasta. Abordarea ‘o singură mărime pentru toți’ este un lucru din trecut”.

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version