Marriott menține 94% din hotelurile sale deschise în pofida pandemiei

În ciuda faptului că pandemia de COVID-19 afectează întreaga planetă, cea mai mare companie hotelieră din lume, Marriott International menține deschise 94% din hotelurile sale, care se ridică la 7.600 de unități, cu peste 1,4 milioane de camere. 

În prezentarea rezultatelor celui de-al treilea trimestru al acestui an, compania a admis că rezultatele sale au fost eafectate „dramatic” de criza sănătății.

Președintele și CEO-ul grupului, Arne M. Sorenson, a recunoscut că „deși COVID-19 are încă un impact semnificativ asupra afacerii noastre, rezultatele noastre din trimestrul trei au arătat o îmbunătățire a evoluției cererii în întreaga lume”.

Mai exact, RevPar-ul a scăzut cu 66% în al treilea trimestru, o îmbunătățire de aproape 19 puncte procentuale față de scăderea din al doilea trimestru.

China continuă să conducă recuperarea și demnostrează rezistența cererii de călătorie, cu o ocupare de 61% în al treilea trimestru și o recuperare RevPar, deși a scăzut cu 26%.

Gradul de ocupare în al treilea trimestru la hotelurile din America de Nord a ajuns la 37% aproape dublă ocupării în al doilea trimestru.

Sorenson a menționat că „la nivel global, 94% dintre hotelurile noastre sunt deschise și primesc oaspeți”.

Prăbușirea veniturilor

În al treilea trimestru, profitul net a scăzut la 100 de milioane de dolari (84 de milioane de dolari), comparativ cu 387 de milioane de dolari (325,7 milioane de euro) în aceeași perioadă a anului trecut.

EBITDA a ajustat a scăzut, de asemenea, brusc. Acesta a scăzut la 327 milioane de dolari (275 milioane de euro) în al treilea trimestru, comparativ cu 901 milioane de dolari (758 milioane de euro) cu un an mai devreme.

În primele nouă luni, cifra de afaceri a grupului a fost de 8,399 miliarde de dolari (7,067 milioane de euro), comparativ cu 15,600 de miliarde (13,128 miliarde de euro) cu un an mai devreme, cu pierderi de 103 milioane de dolari (87 milioane de euro) în această perioadă, comparativ cu câștigurile de 994 milioane de dolari (836 milioane de euro) din 2019.

Arne M. Sorenson: „Această criză se va încheia și cred că călătoriile se vor recupera repede”.

Cu toate acestea, în ciuda situației critice din industria turismului, compania a adăugat 127 de proprietăți noi (19.064 de camere) în portofoliul său de cazare din întreaga lume în al treilea trimestru, inclusiv aproximativ 1.400 de camere de la branduri concurente.

Președintele Marriott a menționat că „deși momentul unei recuperări complete rămâne imprevizibil, suntem mulțumiți de progresele semnificative pe care le-am făcut în restructurarea și repoziționarea companiei pentru a gestiona cu succes aceste momente dificile”.

Și a încheiat cu un mesaj optimist: „Mai avem un drum lung de parcurs, dar această criză se va încheia și cred că călătoriile se vor recupera repede. Sunt sigur că mulți pași pe care i-am făcut anul acesta, combinat cu protofoliul nostru incomparabil la nivel global, puterea brandurilor noastre și puterea Marriott Bonvoy ne poziționează foarte bine acum și în viitor”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version